Přeskočit na hlavní obsah

L'ORÉAL PARIS Color Riche Balmain rtěnka

Ahojky všichni,

dnes tu pro Vás mám recenzi na rtěnku od značky L´Oreal Paris. 
Už jste určitě všichni slyšeli o těchto rtěnkách Color Riche Balmain, které se podle mě povedly. 
Na začátek bych Vám chtěla tuto řadu malinko představit.


Tyto rtěnky vyšly  ve spolupráci L’Oréal Paris a značky Balmain. Rtěnky Color Riche Balmain přichází s 12 barvami plnými jemného třpytu a intenzivních odstínu nyní v unikátním balení navržené předním designerem Olivierem Rousteingem.



902 LEGEND
650 POWER
901 REBELLION
467 FREEDOM

468 LIBERATION
355 DOMINATION
356 CONFIDENCE
246 CONFESSION

469 FEVER
647 URBAN SAFARI
905 BALMAIN INSTINCT
648 GLAMAZONE


RECENZE

Když začnu obalem tak ten je opravdu krásný, vypadá luxusně a nepůsobí vůbec lacině. Určitě bude v každé kabelce působit jako krásný šperk. Jinak mám odstín 650 POWER je to tmavě hnědá barvička, která na sluníčku hází zlatavé odlesky. Rtěnka je krémové konzistence, proto mi krásně klouže na rtech při nanesení. Je skvěle pigmentovaná, opravdu stačí jedna vrstva a Vaše rty jsou zahalené v této úžasné barvě. Co se mi moc líbí je, že rtěnka při nanesení neflekatí. Po nanesení vypadá na rtech opravdu úžasně, není ani lesklá a ani matná spíše taková sametová. Co se týče výdrže tak já si jí vytáhla do města a krásně vydržela na rtech 3 hodiny bez toho aniž by se ztrácela nebo zalézala do vrásek kolem rtů. Když jsem se napila nebo něco malého snědla tak jsem musela malinko poupravit, ale nebylo to nic dramatického.

Na závěr bych teda chtěla napsat, že jsem s rtěnkou velmi spokojená a určitě ji DOPORUČUJI.
Opravdu mě nadchla.












Komentáře