Přeskočit na hlavní obsah

Elsa Inspired Makeup (Frozen)



Trochu jsem se inspirovala pohádkovou Postavou Elsa z Ledového království,protože se mi moc líčení líbilo.Snažila jsem se vystihnout její líčení,tak snad se mi aspoň trochu povedlo.



Na obličej jsem použila makeup Match Perfection 103 True Ivory,pudr Stay matte 003 Peach Glow,tvářenku Lasting finish mono 120 Pink rose.


 

Na oči jsem použila podklad pod oční stíny E.L.F. Eyelid primer aby stíny dlouho vydržely,poté jsem nanesla Maybelline Color Tattoo 15- Endless Purple na to jsem nanesla tmavě fialový oční stín (neznámá značka),do očního záhybu jsem nanesla tzmavě růžový stín Glam´Eyes HD Rimmel 024 Pinkadilly Cirkus a vystínovala. Na spodní a vnitřní linku jsem nanesla černou tužku Rimmel Exaggerate Eye Definer 261 Noir a oči jsem ukončila řasenkou od Rimmel ScandalEyes retro glam.




na rty jsem použila Lak na rty od Rimmel Apocalips 102 Nova.




Komentáře