Přeskočit na hlavní obsah

Růžovo - Zlaté Líčení


Dnešní líčení bude takové romantické,protože růžová podle mě patří tak trochu k romantice. :-)


Na tvář jsem použila primer (Rimmel London),poté jsem nanesla makeup (Rimmel London) a na makeup jsem pomocí štětce nanesla pudr (Rimmel London),tvářenku jsem použila středně růžovou (Rimmel London), stejně když je teď taková zima se tváře budou červenat samy. 



Nejprve jsem na celé víčko nanesla primer od značky E.L.F. aby stíny co nejdéle vydržely,poté jsem nanesla pomocí prstu světle růžové oční stíny značky Rimmel London,pomocí kulatého štětce nanesu tmavě růžový oční stín na vnější stranu víčka a do očního záhybu (vystínuji).Pomocí černé tužky na oči (Rimmel London) namaluji linku s malým ocáskem na konci,černou tužku nanesu i na vnitřní linku oka. Pomocí štětce na linky a zlatého stínu (Maybelline NY) namaluji na spodním víčku zlatou linku až k vnitřní straně oka. Pak už jen řasenka (Rimmel London) a je hotovo.




Na rty jsem použila lak na rty od Rimmel London růžové barvičky.


Produkty,které jsem použila:


Snad se vál líčení bude líbit.Dotazy a připomínky uvítám....... klidně pište.

Komentáře