Přeskočit na hlavní obsah

ScandalEyes Shadow Paint



Určitě už všichni znáte krémové stíny  ScandalEyes Shadow Paint. Já dostala v balíčku Rimmel odstín 014 Manganese Purple, taková tmavě fialová. Tak se chci s vámi podělit o můj názor.




Krémové oční stíny Scandaleyes Shadow Paint 

- aplikátor alá lesk na rty

  - voděodolné dlouhotrvající

   - neslévají se, neotiskují se

 - 8 hodinová výdrž 
                                                                        
                                                                          

                                                                         
Můj názor :

Nanášení tím špachtlovitým aplikátorem mi moc nejde raději to nanáším pomocí štětce. Na víčku zaschnou během chvíle, takže se ani nestihnou otisknout. 8 hodin mi stíny nevydržely na víčku, ale těch 6 hodin bez slití vydržely a to je skvělé.Voděodolné určitě nejsou. Odlíčení jde snadno a rychle.








Obal vypadá jako lesk na rty,ale mě se líbí vleze se snad do každé kabelky. :-)

Koupit si tyhle krémové stíny můžete v 5 odstínech 
- 002 Velvet Black
- 005 Golden Bronze
- 006 Rich Russet
- 011 Mercury Silver
- 014 Manganese Purple 

Moje hodnocení 10/10

Určitě doporučuji koupit kdo nekoupil.
                                                                                                                                                                          

Komentáře