Přeskočit na hlavní obsah

Perfect Black Makeup

Perfect Black Makeup 

Ahojda krásky, v dnešním líčení bych vám ráda představila výraznější líčení. 


Na tohle líčení budete potřebovat: Na oči:  černou tužku na oči, černé stíny ( je jedno jestli třpytivé nebo matné), čokoládově hnědý stín, řasenku. Na tvář: makeup, po případě i korektor,  pudr, tvářenku. Na rty: jakoukoli rtěnku nebo lesk, záleží jen na vás. 

No a já začala tím, že jsem sí černou tužkou orámovala celé víčko a poté vybarvila, na to jsem pak pomocí plochého štětce na oční stíny nanesla třpytivé černé oční stíny. Dále pomocí chlupatého štětce jsem černý stín v očním záhybu pomalinku ztrácela, aby okraje nebyly tak ostré. Potom jsem pomocí kulatého štětce a čokoládově hnědého stínu nanesla do očního záhybu. Hnědou jsem nanesla i na vnitřní koutek oka. Nesmím taky zapomenout na spodní víčko, tam jsem pomocí tužky namalovala linku, ale jen do středu a na to jsem nanesla hnědý stín. Pak už jen řasenka a očka máme hotové.









A co jsem použila: 


makeup Match Perfection (103), pudr Match Perfection (200),
tvářenka Lasting Finish (120), oční stíny Trafing Stopping (006), Clam Eye´s 5 Pan (024), černá tužka na oči Exaggerate (261), řasenka ScandalEyes Retro Glam, 
rtěnka Moisture Renew New (360).


Tak snad se vám líčení líbí.



Komentáře