Přeskočit na hlavní obsah

Rtěnky, lesky, laky na rty, zkrátka moje

Nazdárek děvčata dlouho jsem tu nebyla, protože jsem neměla vůbec čas. Dneska vám chci představit svoji sbírku dekorativních věciček na rty. :-)


Rtěnky 


Rimmel London Lasting Finish by Kate 01 
Nádherná barvička, krásná vůně. 
Tuhle rtěnku jsem si koupila nedávno v drogerii Teta (129 -,)




Rimmel London Moisture Renew 360
Nádherná tmavě růžová barvička.
Tuhle rtěnku jsem dostala na testovaní ( běžná cena 129 -,)





Rimmel London Lasting Finish by Kate 07
Taková nude barvička, krásná vůně.
Tato rtěnka mi přišla v balíčku za výhru ( běžná cena 129 -,)





Rimmel London Lasting Finish by Kate Matte 101
Růžová barvička matná.
Rtěnka mi přišla na testování ( běžná cena 129 -,)





Catrice Ultimate Shine Gel Colour 060
Krásná růžová barvička, příjemná vůně.
Tuhle rtěnku jsem měla v LadyBoxu mám pocit v Listopadovým ( běžná cena 104 -,)




Oriflame Very me 
Krásná barvička, příjemná vůně.
Tohle jsem dostala myslím, ale už nevím cenu





Avon Juicy Bronze
Třpytivá bronzová barvička, příjemná vůně.
Tohle jsem ukradla mamině :-)





Avon lava Love 
Nádherná barvička, krásná vůně.
Tuhle jsem dostala na Vánoce cena je myslím (179 -,)




Lesky na rty



Fleur de Santé Luscious Lips Cherry
Na první pohled se zdá tmavá, ale na rtech vypadá úžasně.
Tento lesk jsem si kupovala a už nevím kolik stál




Miss Sporty Muss Coctail 008
Třpytivý, příjemná vůně.
Koupila jsem v drogerii Teta 




Fleur de Santé Glossz Liquid Autumn Rose
Podzimní barvička, vůně strašná.
Dostala jsem mám pocit k něčemu




Lak na rty


Rimmel London Apocalips 303
Krásná tmavě růžová  barva, perfektní výdrž.
Dostala jsem v balíčku s výhrou ( běžná cena 139 -,)






Rimmel London Apocalips 102
Krásná světle růžová barvička
Dostala jsem ( 139 -,)



Fix na rty


MUA Kiss Proof Lip Stain 
Krásná vůně, moc ji nepoužívám, příjde mi,  že na rtech vůbec není.
V LadyBoxu






Tak tohle je moje sbírka věciček na rty, snad se vám blog bude líbit.


Komentáře