Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy kosmetiky Praha

Ahojte 
Dnešní blog je o malém nákupu kosmetiky z Prahy.

Byla jsem v Praze s přítelem na výletě, tak jsem si řekla když už tam jsem tak si koupím nějakou kosmetiku.

Všechny věcičky jsem kupovala v Rosmannu.

Jako první co jsem vzala do ruky byl make -up od Dermacolu.
Dlouho jsem nad tímto makeupem přemýšlela jestli si ho koupit no a konečně jsem si ho koupila, a jsem hodně zvědavá jaký bude. Těším se až vyzkouším.


Hypoalergenní – voděodolný, bez konzervantů, SPF 30
Velmi profesionální, vhodný pro focení, natáčení a speciální příležitosti. Vhodný jako „kamufláž“ při odstranění barevných nedostatků pleti.
Lze jej použít na celý obličej i tělo, na barevnou korekci, na zesvětlení či ztmavení tónu pleti nebo pro profesionální make-up - focení, modeling, slavnostní příležitosti apod. Má dlouhotrvající efekt a umožní překrytí jak drobných, tak i rozsáhlejších kožních vad - kruhů pod očima, jizviček, pupínků, ztrát pigmentu, barevných skvrn apod. Vylepšuje vhled unavené pleti, ztrátu jasu, nesjednocenou a bledou pokožku. 


Já mám odstín 213
je trochu tmavší, ale uvidíme třeba budu spokojená.
Koupila jsem za 129,90 Kč




Další produkt, který jsem vzala byl je pudr Color Wheel Mosaic Face Powder od značky NYC.
Podle mě je to spíše tvářenka než pudr, ale je pravda, že jsou i odstíny víc do hněda.


Tento ​​jemný pudr se skládá ze čtyř odstínů.


Já mám odstín 723A Pink Cheek Glow
je to více do růžova tak to budu spíše používat jako tvářenku.
Koupila jsem za 89,90 Kč



Dále jsem došla ke stojanu s Essence kosmetikou a tam jsem sáhla po Sun Club all-in-one bronzing highlighter 
Už jsem dlouho chtěla bronzový rozjasňovač, ale nějak jsem neměla čas si ho koupit a konečně už ho mám a těším se až vyzkouším.


Rozjasňovač ti pomůže vyčarovat na krku a na obličeji krásný třpytivý nebo jemně opálený efekt. Můžeš jej ale použít i jako oční stíny. Dokonale sehrané odstíny jsou vhodné pro blondýnky i pro brunetky. Sametová a pudrová textura se 3d reliéfem ti přinese léto i v zimních měsících.



Mám odstín 02 Sun Glow

Tento rozjasňovač jsem koupila za 99,90 Kč



Další produkt, který jsem vzala byl  Camouflage Cream
od značky Catrice 
Tento krycí krém jsem chtěla už hodně dlouho vyzkoušet no a už ser těším až ukáže své zázraky.



Naprostá nutnost pro dokonalou pleť. Krycí krém Camouflage s dlouhotrvající texturou se jednoduše vpije do tvé pleti a spolehlivě zakryje nedokonalosti pleti, pigmentové skvrny a červené žilky. Krycí krém nabízí vysoké krytí.
Já mám odstín 010 Ivory 
Koupila jsem za 74,90 Kč




A poslední produkt, který jsem si koupila jsou Oční stíny Liquid Metal od značky Catrice
Moc se mi líbí jejich pigmentace a barvičky. Koupila jsem si pouze jednu barvičku, ale určitě koupím i jiný.



Barvy s vysokým pigmentem pro extra metalický lesk: sametový prášek s chromovým efektem připomíná tekutý kov. Inovační textura s maximální pigmentací rozzáří tvoje oči a unikátní 3D reliéf rozzáří tvoji sbírku make-upu.


Můj odstín je 050 We're The Inner Purple
Koupila jsem za 104 Kč


To by bylo všechno, jestli máte nějakou zkušenost s těmito produkty určitě napište svůj názor do komentáře budu jen ráda.




Komentáře