Přeskočit na hlavní obsah

LadyBox duben 2014


Ahojda všichni, je tu zase konec měsíce a to znamená ..... LadyBox duben 2014.
Moc jsem se na něj těšila a tady vám ho představím.



1. Fennel tělové máslo Hroznová jádra 200 g Prodejní cena 80 Kč
Výživné tělové máslo hloubkově hydratuje vaši pokožku. Po použití másla bude pokožka hedvábně jemná a sametová na dotek.
Musím říct, že nádherně voní už se moc těším až vyzkouším.



2. Skin79 Silky Green BB Cream, Cestovní balení Prodejní cena 595 Kč za 40 g
Je vhodný pro mastnou pleť, kterou velmi účinně zmatňuje a vyhlazuje. Sjednocuje tón pleti.
Ještě jsem tohle nezkoušela tak jsem celkem zvědavá jaký bude je hodně světlí tak mi bude vyhovovat.



3. Skin79 Moisturizing Purple BB Cream, cestovní balení Prodejní cena 595 Kč za 40 g
Minerální pigmenty BB krému dodávají pleti zdravou barvu a sjednocený tón, zatímco účinné složení efektivně hydratuje a zachovává elasticitu pokožky.
Jak jsem psala u toho prvního jsem moc zvědavá až vyzkouším.



4. Colgate Max White One Optic, 50 ml Bonus Prodejní cena 89,90 Kč
Obsahuje vysoce účinnou siliku a proužky s optickým zjasňovacím účinkem, které zubům okamžitě dodají bělejší vzhled.
Zrovna mi docházela zubní pasta tak jsem ráda, že nemusím kupovat. :-)



5. LASplash Cosmetics Chubby Twist 09 Rosy Prodejní cena 299 Kč
Matná rtěnka v tužce. Barevné pigmenty přilnou ke rtům a dodají jim barvu, výživné složení a postará se o hebké rty.
Nádherná barvička, krásně klouže na rtech.



6. Alessandro Pro White Original 7 ml vzorek prodejní cena 280 Kč za 10 ml
Transparentní lak svým účinným složením působí proti zažloutlým nehtům. Speciální pigmenty přirozeně vyrovnávají barvu nehtů a dodávají lesk.
Vyzkouším a uvidíme jak to bude fungovat. :)


Jsem moc spokojená s boxem nemám co k tomu víc dodat jen že je ÚŽASNÝ.



Komentáře