Přeskočit na hlavní obsah

Maybelline New York Color Tattoo 24HR

Ahojte krásky,
dneska bych vám chtěla ukázat svoji sbírku krémových stínů Color Tattoo. Hlavně bych se chtěla podělit s moji zkušeností s tímto produktem.


Jako první co mě zaujalo bylo krásné skleněné balení, hezky se mi z něj nabírají stíny.
Aplikuji je většinou prsty, ale plochým štětcem se také nanášejí dobře. Jsou krásně pigmentované, ale
u některých odstínů musím dát více vrstev. Výdrž u těchto stínů je pěkná, vydrží celý den na oku, ale musím je zafixovat sypkými stíny jinak by mi po chvilce stekly. Ale jako báze pod oční stíny jsou perfektní!
Já určitě doporučuji těm co ještě nemají.



+ krásné balení
+ skvělá výdrž se sypkými stíny
+ dají se použít jako báze pod stíny
+ dobrá pigmentace
+ dají se použít i jako linky

- cena - přijde mi, že je trochu vysoká
- slévání v ohybu víčka

05 - Eternal Gold
Krásný zlatý odstín, nádherně se třpytí je prostě BOŽÍ!!!





15 - Endless Purple
Krásný modrofialový odstín, akorát dělá šmouhy. Na linky je ale perfektní.



20 - Turquoise Forever
       Nádherná tyrkysová barvička se stříbrnými třpytkami, je krásná na celém víčku i jako linka.







50 - Eternal Silver
Krásná metalická barvička je krásná s kombinací černé nebo modré a je krásná i jako linky.



65 - Pink Gold
Krásná teplá růžová se stříbrným odleskem. Je jemná takže na běžné denní nošení skvělá.








Já jsem naprosto nadšená těmito krásnými barvičkami. 
Budu ráda když se podělíte se mnou o vaše zkušenosti s těmito produkty.





Komentáře

Unknown píše…
krasne intenzivne farbicky, parada
BKarol píše…
To teda jsou :-)