Přeskočit na hlavní obsah

Dekorativní kosmetika MOJE





Ahojte,
dneska bych vám ráda představila dekorativní kosmetiku Moje.
Jelikož mám moc ráda dekorativní kosmetiku a strašně ráda se líčím tak jsem jednoho dne narazila na internetu na tuhle kosmetiku a chtěla jsem vyzkoušet jejich produkty, proto jsem začala s touhle společností spolupracovat. Na vyzkoušení mi přišel balíček s 6 produkty, které mě mimochodem moc potěšily. Moc moc děkuji. Jestli by vás jejich kosmetika zajímala jukněte  SEM

1. Řasenka SENZA 8 ml  Doporučená cena: 79,90 Kč

pro výrazné prodloužení
a posílení objemu řas

-  Řasenka Senza výrazně posiluje objem a prodlužuje délku řas, 
které zůstávají lehké a oddělené díky speciálnímu kartáčku 
s krátkými a dlouhými štětinkami. 
Pro vytvoření mimořádně výrazného objemu lze řasenku snadno 
a bez komplikací vrstvit až do požadovaného efektu.




S touhle řasenkou se mi moc pěkně pracuje, kartáček není moc velký a nádherně začerní a prodlouží řasy. Jsem moc spokojená.




2. Tužka na oči odstín č. 9 5 g Doporučená cena: 39,90 kč

dlouhodržící s vitamínem E

Dřevěná, optimálně měkká, dlouhodržící tužka 
spolehlivě zvýrazní tvar a hloubku očí. S rozmanitou 
škálou odstínů vytvoříte nejen dokonalé oční linky, 
ale i okouzlující stínování.  Obsahuje vitamín E, který 
současně pečuje o nejcitlivější partie očních víček.



Tahle tužka má krásnou zelenou barvičku na víčku krásně klouže. Co se týče výdrže tak mi vydržela na víčku 8 hodin. Ale jinak jsem moc spokojená.



3. Oční linky 5 g Doporučená cena 69,90 Kč 
- Tekuté linky s dlouhým tenkým štětečkem vytvoří precizní 
a intenzivní černou linku jedním tahem.



Já moc tekuté linky nepoužívám, protože s nimi moc neumím pracovat, ale musím říct, že intenzita černé barvičky je parádní na oku vydržely 10 hodin.

4. Oční stíny TRIO odstín č. 11 6 g Doporučená cena 49,90 Kč
Hedvábně jemné oční stíny Trio jsou sestaveny do 
harmonických trojkombinací trendových odstínů. 
Poskytují možnost rozmanitých stylů líčení, 
které rozzáří pohled a dodají očím jiskru.




Tyto stíny mají krásné třpytivé jemné barvičky, které se krásně hodí na denní líčení. Pigmentace není moc výrazná, ale jinak jsou krásné. Výdrž není moc dobrá bez primeru.

Za sucha nanesla jsem dvě vrstvy aby bylo něco vidět.

Za mokra jedna vrstva.


5. Matující Kompaktní pudr odstín č. 1 16 g Doporučená cena 79,90 Kč
Sametově jemný pudr perfektně matuje pleť 
a minimalizuje její nedokonalosti. Působí lehkým 
a příjemným dojmem a umožňuje pleti přirozeně dýchat. 
Je vhodný zejména pro mastný a smíšený typ pleti. 
Nabídka poskytuje nejpřirozenější škálu odstínů.



Pudr je krásně jemný pleť je po něm krásně jemná a neleskne se. Mě na tváři vydržel 5 hodin je naprosto perfektní.



6. Lak na nehty Orchidea odstín č. 8 12 ml Doporučená cena 49,90 Kč

Lak Orchidea s optimální konzistencí a dokonale přilnavým štětečkem, lze snadno nanášet v tenkých vrstvách. Vyniká výbornou krycí schopností a při běžné zátěži přiměřenou odolností. Dobře zasychá, na povrchu zůstává lesklý a nezpůsobuje vysušování nehtů.

Bohužel jsem ještě neměla možnost lak vyzkoušet, ale jak bude příležitost určitě vyzkoužím a udělám recenzi.


Ukázky produktů na oku

Zelená tužka 
Stíny na suchý způsob, řasenka a tekuté linky.
Stíny na mokrý způsob, řasenka, tekuté linky.

A na konec něco o společnosti

Historie a cíle

Značka MOJE byla založena v roce 2013 týmem českých profesionálů.
Jednotlivé produkty i jejich odstíny jsou vytvářeny pro nejširší spektrum českých žen tak, aby byly s kvalitou a nabídkou spokojeny a značku MOJE si dlouhodobě oblíbily. Jedinečnost značky MOJE spočívá v popisech všech produktů v českém jazyce, jsou srozumitelné a pomáhají ve správné aplikaci.

Krása pro každý den

Motto značky je „Krása pro každý den“, které vyjadřuje jedinečnou kombinaci krásy, vysoké kvality a vynikající ceny. Produkty dekorativní kosmetiky značky MOJE si může dovolit každá žena prakticky každý den v každém koutě celé České republiky.

Vysoká kvalita a vynikající cena

Skvělé kvality jednotlivých produktů značky MOJE se podařilo dosáhnout pečlivým výběrem specializovaných výrobních závodů po celé Evropě a trvalou kontrolou nad výrobním procesem ve všech fázích výroby. Zásadním způsobem jsou omezeny nákladné reklamní akce v časopisech a TV.  Kosmetika MOJE tak zůstává dostupná za velice příznivé ceny každé ženě i dívce.

Servis a péče

Podpora značky MOJE se koncentruje na konkrétní obchody, kde se značka prodává. Propagace probíhá prostřednictvím prodejních akcí a presentací hosteskami značky MOJE po celé České republice.
Velká péče je věnována špičkovému prodejnímu servisu a trvalému školení tak, aby si zákazník ze své oblíbené prodejny odnesl ten správný produkt a rád se ke značce MOJE vracel každý den. 

Komentáře