Přeskočit na hlavní obsah

Dermacol LIFT & MATT DAY CREAM, MAKE-UP COVER


Ahojte krásky,
Dnes vám představím dva produkty od značky Dermacol a to denní krém a makeup.
No a vrhneme se rovnou na věc. :-)


 

LIFT & MATT DAY CREAM

Omlazující a zmatňující denní krém

50ml  Prodejní cena: 199 Kč



Co slibuje:
Hydratační, dlouhodobě zmatňující denní krém s aktivní složkou EVERMATTM až o 32 % snižuje tvorbu kožního mazu a viditelně zmenšuje vzhled pórů*. Extrakty z mořských řas aktivují přirozený proces regenerace buněk, obnovují elasticitu pleti a redukují vrásky. Intenzivní hydratační složka optimalizuje zásoby vody v pokožce a dodává jí dlouhotrvající pocit svěžesti. Lehká, výborně vstřebatelná textura je vhodná pro normální, smíšenou až mastnou pleť.

Můj názor: 

Krásně se roztírá na pleti je velmi příjemný, pleť je po něm jemná, vláčná a neleskne se. Má příjemnou vůni. No musím říct, že já jsem spokojená. 




MAKE-UP COVER

Voděodolný extrémně krycí make-up

Odstín 213  30g  Prodejní cena: 129 Kč




Klinicky testovaný, extrémně krycí MAKE-UP COVER vznikl jako jeden z 

prvních krycích make-upů v Evropě i ve světě. Jeho receptura byla 

vyvinuta ve Filmstudiu Barrandov v Praze pro potřeby profesionálních 

vizážistů a poté prodána do Hollywoodu.


Co slibuje:

Jedinečná krémová konzistence s velmi vysokým obsahem pigmentů (50%) zakryje barevné nedostatky pleti, vyrovná je a dodá pleti sametově matný vzhled. Poskytuje jí intenzivní ochranu před UV zářením (SPF 30) a škodlivými vlivy prostředí. Lze jej použít na celý obličej i tělo, na barevnou korekci, na zesvětlení či ztmavení tónu pleti nebo pro profesionální make-up - focení, modeling, slavnostní příležitosti apod. Má dlouhotrvající efekt a umožní překrytí jak drobných, tak i rozsáhlejších kožních vad - kruhů pod očima, jizviček, pupínků, ztrát pigmentu, barevných skvrn apod. Vylepšuje vhled unavené pleti, ztrátu jasu, nesjednocenou a bledou pokožku. Nanáší se na podkladový krém a je možné jej kombinovat s jinými make-upy řady Dermacol.

Můj názor:

Když jsem si tenhle makeup kupovala tak bohužel neměli světlé odstíny a nejsvětlejší co byl tak tenhle (213), ale to vůbec nevadí já tento makeup používám spíš jako korektor, protože je na to skvělý krásně mi zakryje nedokonalosti. Já jsem určitě spokojená. Plus je, že mi opravdu vydrží dlouho.





Před

Po





Komentáře