Přeskočit na hlavní obsah

Ladybox červen 2014





Ahojte krásky,
je tu zase konec měsíce a to znamená LADYBOX ČERVEN 
Musím říct, že mě opět box potěšil svým obsahem. No nebudeme se zdržovat jdeme rovnou na obsah.




1. PALMOLIVE SPRCHOVÝ GEL SMOOTH DELIGHT
250 ml, plné balení
Doporučená cena: 68,90 Kč


Sprchový gel se 100% přírodními výtažky z makadamiového oleje a kakaa, které hýčkají vaši pokožku a zahalí ji do okouzlující vůně. 

Sprcháče se vždy hodí a tenhle nádherně voní tak už se moc těším až ho vyzkouším.

2. PHILIP B LIGHT - WEIGHT DEEP CONDITIONING CREME RINSE
15 ml, vzorek
Prodejní cena: 769 Kč 178 ml


Výživný kondicionér obsahuje bambucké máslo, pšeničné a sójové proteiny, které pečují o lesk a výživu vlasů. Dodává jemnost bez zatížení.

Tento kondicionér má zvláštní vůni, ale i přesto je příjemná. jsem zvědavá až vyzkouším.


3. PHILIP B AFRICAN SHEA BUTTER GENTLE CONDITIONING SHAMPOO
15 ml, vzorek
Prodejní cena: 789 Kč 220 ml


Pro všechny typy vlasů, na každodenní použití. Jeho složení je bohaté na vzácné rostlinné výtažky, které pečují o vlasy a zachovávají jejich krásu, jemnost a lesk.

Tento šampón není parfemovaný což je dobré a uvidíme jaký bude po vyzkoušení.


4. INGLOT FREEDOM SYSTÉM LESK
1,8 g, plné balení
Prodejní cena: 170 Kč


Intenzivní lesk na rty můžete ho najít u značky INGLOT v 5 odstínech. 
Aktuální trendové barvy dodají rtům intenzivní lesk a zároveň dokonale hydratují.

Já mám odstín 201 je to taková starorůžová barvička. Voní ale hezky.

5. LADYBOX ŠTĚTEC NA RTY
Limitovaná Edice
Prodejní cena: 89 Kč



Jemný štětec z přírodních štětin nanese přesně a jedním tahem jakoukoliv barvu na rt. Vejde se do každé kabelky a můžete ho tak použít kdykoliv během dne.

Milá věcička, potěšilo mě to.

6. DARA BAGS KOSMETICKÁ TAŠTIČKA BAGGIE
Prodejní cena: 222 Kč


Kosmetická taštička vhodná nejen na šminky. Lze ji nosit i jako příruční mini kabeličku.

Vyrobena z kvalitních čalounických koženek (v případě varianty s látkou se jedná o luxusní, pevnou bavlnu ze zahraničí, která je podlepena vysoce gramážním vlizelínem).
Zadní díl podložen vatelínem a ozdobně proštepován.
Na přední straně taštičky je ozdobná mašlička.
Podšívka perfektně začištěna, žádné nepraktické, špinící se lemy.

Nádherná taštička moc mě to potěšilo jsem z ní moc nadšená.

7. SLEEK MAKEUP FRUIT GLAZE
produkt navíc 
145 sexy raspberry 



Tak tenhle lesk mě velmi překvapil ani jsem nečekala, že tam něco takového bude. Nádherně voní a krásně se třpytí. Už se moc těším až vyzkouším.


Tak tohle je celý obsah červnového Ladyboxu už teď se těším na další.

Komentáře