Přeskočit na hlavní obsah

Letní líčení očí

Ahojte krásky,
Venku svítí krásně sluníčko, ptáčky pěkně zpívají a já se rozhodla vám ukázat moje letní líčení očí. No a vrhneme se na to 






Jako první je tu mentolové líčení na to jsem použila stíny mentolové barvy na celém víčku a tmavě modré stíny v očním záhybu, ale bohužel na fotce ta tmavě modrá není moc vidět foťák mi tu barvičku pohltil. Pomocí černé tužky na oči jsem namalovala linku a vše zakončila černou řasenkou.






Jako druhé líčení jsem udělala fialovo žluto - zelené.
Na vnější stranu oka a do očního záhybu jsem nanesla fialové oční stíny a vystínovala na celé víčko jsem nanesla žluto - zelené stíny, obě barvičky jsem nanesla i na spodní linku. Jako poslední krok jsem na řasy nanesla řasenku.







Jestli vám nevadí trocha odvážnosti jako u tohoto líčení tak se do toho dejte jako já.
Jako základ na celé víčko použiji krémově zlaté stíny na to nanesu třpytivě zlatý stín. Na vnější stranu oka a do očního záhybu nanesu bronzový stín a vystínuji. Pomocí modré tužky na oči udělám na spodním víčku linku a vše zakončím černou řasenkou na horních řasách a modrou řasenkou na spodních řasách.






Tady zase něco barevného.
Celé pohyblivé víčko vymaluji fialovo růžovým stínem Od vnějšího koutku směrem k očnímu záhybu nanesu stín v barvě tropické laguny. Světle stříbrným stínem vymaluji vnitřní koutek a na řasy nanesu řasenku.












A když vám připadá mít na očích barevné stíny moc tak si namalujte linku ať už klasickou černou nebo jinak barevnou jak tu mám já.


Co jsem použila:

Paletka 120 očních stínů Ebay

Tužka na oči Exaggerate Eye Definer 261 Noir
Řasenka Lash Accelerator Endles

Tužka na oči ScandalEyes 014 Bright Blue
Řasenka Extra Pop Lash 004 Pop Turquoise




Doufám, že se vám líčení bude líbit a kdyby jste měly nějaký dotaz klidně pište.




Komentáře