Přeskočit na hlavní obsah

Řasenka SENZA Dekorativní kosmetika MOJE


Ahote,
dneska jsem si pro vás připravila recenzičku na řasenku SENZA od dekorativní kosmetiky MOJE .
No a vrhneme se rovnou na to.


SENZA 
řasenka pro výrazné prodloužení a posílení objemu řas
Doporučená cena: 79,90 Kč
na stránkách ZDE je sleva  25%  59,90 Kč

Řasenka Senza výrazně posiluje objem a prodlužuje délku řas, 
které zůstávají lehké a oddělené díky speciálnímu kartáčku 
s krátkými a dlouhými štětinkami. 
Pro vytvoření mimořádně výrazného objemu lze řasenku snadno 
a bez komplikací vrstvit až do požadovaného efektu.

OBAL


Obal je krásný na kterém je modrý paví pírko. Takže to shrnu obal se mi moc líbí.


KARTÁČEK


Kartáček je umělohmotný s krátkými i dlouhými štětinkami, krásně se s ním pracuje a řasy krásně oddělí a prodlouží. Co se mi moc líbí je že mohu řasenku vrstvit jak chci a stejně se řasy neslepí jak u některých řasenek. 


POUŽITÍ

 První obrázek je bez řasenky. Druhý obrázek je s řasenkou SENZA.


























ZÁVĚR

Jsem strašně moc spokojená s touto řasenkou, určitě ji doporučuji.

Komentáře