Přeskočit na hlavní obsah

SCANDALEYES VODĚODOLNÁ GELOVÁ OČNÍ LINKP



Rimmel London představuje NOVÉ voděodolné gelové linky na oči
ScandalEyes Waterproof Gel Eyeliner 

Vytvoř si skandální oční linky během chvilky!

Díky nové gelové formuli a profesionálnímu štětečku si vykouzlíš dramatický vzhled bez toho, aniž bys prožívala jakékoli drama.

Díky voděodolným gelovým očním linkám Scandal’Eyes se nalíčíš sexy.  Linka vydrží celý den bez jakéhokoli rozmazávání či drolení barvy. Použij štěteček, se kterým jednoduše vykreslíš slabou či silnou linku, od vnitřního k vnějšímu koutku oka. Bohatá barva se rovnoměrně nanáší, jemně se roztírá a výsledek je bezchybný – nemusíš být profesionální vizážista. Rychleschnoucí voděodolné složení má extrémní výdrž, kterou si užiješ až 24 hodin!

Připrav se na to, že svým odvážným pohledem upoutáš pozornost!

Doporučená cena: 149 Kč



  • voděodolná gelová oční linka
  • intenzivně pigmentovaná barva
  • samostatný aplikátor
  • maximální kontrola a comfort při nanášení
  • výdrž až 24h 

Můj názor:
Perfektní konzistence, skvěle se nanášejí, se štětečkem se mi krásně pracuje. Co mě moc nadchlo je, že rychle zasychají a tím pádem se neobtisknou. Vydržely mě asi 10 hod. pak jsem šla do sprchy. Porovnala jsem je se starou gelovou linkou Rimmel (viz obrázek) a musím říct, že nové linky se ani nerozmazaly. Já jsem nadšená jsou prostě úžasné. 

DOPORUČUJI







Porovnání se starou linkou od Rimmel



Shrnutí:

+ obal
+ manipulace
+ výdrž


Komentáře