Přeskočit na hlavní obsah

LadyBox srpen 2014


Ahojte všichni,
je tu opět konec měsíce a to znamená, že se mi do ruk dostala krabička krásy
 LADYBOX
No a nebudeme na nic čekat, vrhneme se rovnou na to.




Po otevření růžové krabice na mě vykoukla tahle krásná žluto-modrá krabička a moc se mi líbí.



Když jsem krabičku otevřela vykoukl na mě voucher na nákup v DARA BAGS.



1) MIXA Testovací balíček pro pleť i pokožku
vzorky, BONUS


Mixa je odborníkem v péči o citlivou pleť. Vysoká koncentrace aktivních látek vám zaručí maximální účinnost, zatímco hypoalergenní složení garantuje minimální riziko alergické reakce.

Tenhle balíček jsem už měla doma 3x a není to nic pro mě, protože jsem měla po tom pleť strašně červenou a hodně to štípalo. Tak za mě tohle teda ne.


2) CALYPSO DEMAKE-UP odličovací houbičky viskózní
plné balení
Prodejní cena: 26,90 Kč


Skvělým pomocníkem při odličování a čištění pleti; používané při odličování i profesionály. Díky pórovité struktuře houbička snadno absorbuje odličovací prostředek a zároveň napomáhá k lepšímu odstranění zbytku make-upu a nečistot. Houbičku je navíc možné po vyprání opakovaně použít. Calypso produkt je dermatologicky testován a je vhodný i pro citlivou pleť.

Já osobně tyhle houbičky ještě neměla a proto se moc těším až je vyzkouším. 


4) ANATOMICALS Sprchový gel 250 ml
vybraná varianta, plné balení
Prodejní cena: 119 Kč


Sprchový gel je osvěžujícím společníkem pro každý všední den. jemně z pokožky umývá nečistoty a navíc skvěle voní.

Líbí se mi balení tohoto produktu, dostala jsem úžasné mango a papáji no a nádherně to voní.




5) KEIMS Regenerační balzám na rty s ginkgo bilobou, 10 ml
plné balení
Prodejní cena: 199 Kč


Gingko biloba je silným antioxidantem, poskytuje ochranuproti volným radikálům a předchází tak předčasnému stárnutí, jemné a citlivé pokožky rtů. Obsahuje SPF 15.

Na rtech je příjený, docela i příjemná vůně.



6) JORDANA Linkovač se štětečkem SENI-PERNAMENT, 4,5 ml
01 GO ON PURPLE
plné balení
Prodejní cena: 59 Kč


Linkovač Jordana s jemným štětečkem, rozzáří vaše líčení. Vydrží celý den. 

Barva je nádherná, fialová se třpytkami. Linky se sním určitě budou dělat krásně. Na krabičce píšou, že jsou voděodolné, ale vůbec to není pravda. Nicméně vyzkoušíme jak obstojí.



7) PAESE Lak na nehty, 9 ml
133
vybraný odstín, plné balení 
Prodejní cena: 75 Kč


Barevný lak na nehty poskytuje vašim nehtům zářivou dlouhotrvající barvu a lesk. Inovativní složení se snadno aplikuje, rychle zasychá a dlouho vydrží dokonalé a krásné.

Krásná fialová barvička, kryje ve dvou vrstvách. Mě osobně se lak líbí.




Tak to byl celý obsah krabičky, až na ty vzorečky se mi obsah moc líbil a určitě vše využiji a taky se na to moc těším až vše vyzkouším. 

Určitě mi pište komentáře budu jen ráda.

Těším se na vás u dalšího článku.

Komentáře

Charmedka píše…
Z boxu mam radost, tentokrat se povedl.
BKarol píše…
to i já :-)