Přeskočit na hlavní obsah

Líčení pomocí pěnového aplikátoru na oční stíny


Ahojte kočeny,
dneska vám ukážu jak udělat líčení pomocí pěnového aplikátoru, když nejsou zrovna po ruce štětce.

Hodně slečen tyhle pěnové aplikátory vůbec nepoužívá a vyhazuje tyto malé pomocníky do koše, ano také jsem je vůbec nepoužívala, protože mi přišly zbytečný, ale dneska jsem se rozhodla, že vyzkouším nějaké to líčení s aplikátorem. 

Podíváme se jak to dopadlo.


Postup líčení


Paletka z eBay
( na fotce je ta barva jiná, ale ve skutečnosti je tmavě modrá)

Nejprve jsem začala od vnější strany oka a barvičku roztáhla až pomalu k vnitřnímu koutku oka, vše jsem rozblendila, pozor i pěnový aplikátor tohle umí akorát to chce trpělivost není to rozmazané hned, hlavně jak u chlupatého štětce netlačit tak ani u tohoto jsem netlačila.




Paletka z eBay


Na zbytek víčka jsem nanesla zeleno-zlatý oční stín, který jsem dala i na vnitřní koutek oka, aby přechod mezi modrou a zeleno-zlatou nebyl moc ostrý tak jsem je do sebe pořádně zapracovala.




Nesmím zapomenout i na spodní linku i tam nanesu modrý oční stín.



Dekorativní kosmetika MOJE

Na konec přijde na řadu řasenka.


Výsledek



A kdo, že to hrál největší roli v tomhle líčení................

Ano byl to tenhle pěnový aplikátor na oční stíny. 





Snad se vám líčení bude líbit. Takže i s aplikátorem se dá udělat krásné líčení. :-) 


Přeji krásný zbytek dne vaše 
                                                BeautyK

Komentáře