Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy srpen 2014


Přeji pěkný den,
blíží se konec měsíce a proto se s vámi podělím o věcičky, které jsem si koupila za měsíc srpen.
A vrhneme se rovnou na to. 



VLASY

1) SCHWARZKOPF SCHAUMA 
Suchý šampon pro mastící se vlasy 
150ml


Koupila jsem ho v Tescu byl zrovna v akci za 79,90 Kč
Jsem s tímto produktem moc spokojená už mám asi 3 
je to vážně super pomocník, když nemáte čas si umýt vlasy.


PLEŤ

1) GARNIER PERFECT BLUR 5 SEC
Vyhlazující, zkrášlující péče 
30ml

Drogerie TETA 249 Kč


Strašně jsem tuhle péči narvanou silikonem chtěla vyzkoušet a furt jsem to nějak oddalovala a jak jsem procházela drogérií tak jsem na tohle narazila a řekla jsem si, že to teda vyzkouším. Zatím mi to leží v šuplíku, ale určitě vyzkouším a dám vědět.


2) L´OREAL PARIS NUDE MAGIQUE 
EAU DE TEINT
100 PORCELAIN
SPF 18 
20ml

VMD drogerie 249 Kč


Balení je pěkný sice skleněný, ale to nevadí, určitě se vleze i do menší kabelky. Odstín je ten nejsvětlejší bude se mi krásně hodit v zimě, protože mám pleť hodně světlou.


3) ASTOR LIFT ME UP
001 LIGHT
7ml

Drogerie TETA myslím, že stál 149 Kč


Použila jsem tento korektor dvakrát no a musím říct, že jsem velice spokojená, krásně kryje a vydrží dlouho.





4) ESSENCE ALL ABOUT MATT
Kompaktní pudr

drogerie TETA 89,90 Kč


Jelikož pudru není nikdy dost tak jsem si pořídila tento kompaktní a jsem na něj zvědavá.



5) NIVEA 
Oční odličovač extra voděodolného make-upu
125ml

Drogerie TETA dárek nákupu krému NIVEA 


Zatím mám odličovačů dost, proto si tento nechávám až mi dojdou ostatní, ale už se těším až vyzkouším.



5) A VATA CLASSIC 
Odličovací kosmetické tampony
80 + 20 gratis

VMD drogerie 22 Kč


Tamponku není nikdy dost a ty moje už zase dochází, proto si musím kupovat další a zase další.



OČI

1) DERMACOL
Báze pod oční stíny 
7,5ml

drogerie TETA 99 Kč


Za mě v celku dobrá báze stíny vydrží poměrně dlouho.


2) ESSENCE I LOVE STAGE
Báze pod oční stíny
4ml

VMD drogerie 62 Kč


Tuhle bázi jsem ještě neměla možnost vyzkoušet,ale slyšela jsem, že je dobrá tak jsem si ji také pořídila.


3) RIMMEL LONDON SCANDALEYES 
Oční stíny v tužce 
009 BLAMED BLUE 

Drogerie TETA akce 99 Kč


Tuhle tužku mám v bílé barvě a je naprosto úžasná, používám ji jako základ pod oční stíny a díky tomu stíny vydrží strašně dlouho. Určitě pořídím více barviček.




4) MAYBELLINE NEW YORK
BIG EYES 
04 LUMINOUS BLUE 

drogerie TETA akce 99 Kč nejsem si jistá



















Stíny jsou pěkné,pigmentace v celku dobrá, trochu práší, ale to nevadí.




5) MAYBELLINE NEW YORK
COLORAMA
502

drogerie TETA akce 29 Kč



Pigmentace skvělá, barvička je úžasná na očích vydrží dlouho.




6) SLEEK MakeUP
i-DIVINE
AU NATUREL
Paletka očních stínů

koupila jsem ZDE
eshop LOVELY HAIR
295Kč




Moje první paletka od Sleek a jsem moc moc nadšená je skvělá. Pigmentace tmavé odstíny jsou skvěle pigmentované, ty světlé už ani tak ne, ale to mi ani tak moc nevadí.




7) Třpytky růžové a modré
vietnamci 15 Kč/kus


Strašně moc se mi ty barvičky líbily tak jsem si je pořídila, jsem zvědavá jak budou vypadat.



8) ESSENCE GET BIG LASHES 
VOLUME BOOST WATERPROOF
ŘASENKA
12ml

drogerie TETA 74,90 Kč


No musím říct, že tahle řasenka mě opravdu překvapila vydržela slzení i koupel. Je super.



9) UMA COSMETICS 
Ořezávátko 

drogerie TETA 39Kč


Skvěle ořezává jak malé tužky tak i ty velké, jsem spokojená. DOPORUČUJI



Je toho opravdu dost, dejte mi vědět zda máte také nějaký ten produkt a jak jste spokojené.

Krásný zbytek dne.

Komentáře