Přeskočit na hlavní obsah

ScandalEyes Mascara Kate Moss






Ahojte krásky,
dneska vám představím řasenku SCANDALEYES by KATE ( eye rock saphire 005 ).


Připrav se na ikonické líčení očí!
Kate Moss a Rimmel London představují Kate Collection
- první trendy kolekci pro líčení očí.

Kate řasenky jsou v luxusně stříbrném balení s metalickým efektem. 
Celá tato kolekce nese originální rukopis Kate.




Vyber si z trendy
- zářivě smaragdově zelené ( 007 )
- jasné safírově modré ( 005 )
- bohaté ametystově fialové ( 006 )
- karbonově černé ( 004 )

Můj názor na řasenku


Obal je moc krásný, ten se mi moc líbí.


Kartáček je stejný jak u řasenky ScandalEyes Rockin´Curves.
Mě osobně se s tímto kartáčkem dobře manipuluje, jsou pro mě lepší než ty tenký kartáčky.

VÝSLEDEK



Musím říct, že jsem spokojená s řasenkou, po nanesení  není poznat, že máte na řasách modrou řasenku, takže se dá nosit i na běžné líčení. Co se mi moc líbí je, že se vůbec nedrolí jak to mají v oblibě jiné řasenky za to každopádně plus. Jediné mínus dávám za to, že po více vrstvení řasy slepuje.
Určitě chci zkusit i jinou barvičku. 



ZÁVĚR

+ obal
+ kartáček
+ manipulace
+ barva
+ nedrolí se

- slepuje po vrstvení


Snad se vám článek líbí, určitě dejte vědět jestli vás tahle řasenka zaujala.
Těším se na vás u příštího článku
       vaše ..................  
                              BeautyK.

Komentáře