Přeskočit na hlavní obsah

LadyBox září 2014




Ahojte všichni,
tak je tu opět konec měsíce a to je čas pro LADYBOX.
Přišel mi už v pátek, ale bohužel jsem neměla čas to jsem dát.
No a vrhneme se rovnou na obsah. 


1) Dermacol Aroma Ritual Body Lotion,

sicilská pistácie

200 ml, plné balení
Prodejní cena: 99 Kč


Zvláčňující tělové mléko s pistáciovým olejem, které vyživuje pokožku, zjemňuje ji a podporuje 

její hydrataci. Vůně pistácií probudí vaše smysly a příjemně naladí duši.


Nádherná vůně pistácií, mám moc ráda tyhle Aroma Ritual jak sprcháče tak krémy, proto jsem 

moc ráda, že byl v LB.




2) Rituals Sprchová pěna Yogi Flow,

50 ml, cestovní balení

prodejní cena: 110 Kč







Unikátní sprchový gel, který se při kontaktu s vodou promění v bohatou pěnu.

Zjemňuje a hydratuje pokožku.

Obsahuje starodávné ingredience Ayurvédy jako je vyhlazující mandlový olej a zklidňující indická růže.

Nádherná vůně, nikdy jsem tenhle produkt neměla tak se těším až vyzkouším. 



3) Lavera Body Spa Krém na ruce

Bio pomeranč - Bio rakytník

20 ml, cestovní balení

Prodejní cena: 39 Kč



Pečující BIO oleje dodají pokožce výživu, vitamíny obsažené v rakytníkových výtažcích 

stimulují prokrvení a regenerují a revitalizují pleťové buňky.

BIO Rakytník – olej, výtažky: Zmírňuje podráždění, harmonizuje, regeneruje a hojí pleť. Plody rakytníku jsou bohaté na vitamíny C, B1, B2, B6 a B12, minerály a vápník. Rovněž obsahují vysoké procento beta karotenu. Chrání pleťové buňky před vnějšími vlivy a podporují tvorbu nové tkáně.
BIO pomeranč – olej, výtažky: Pomerančový olej díky vysokému obsahu ovocných kyselin stimuluje přirozené ozdravné procesy v pleťových buňkách; osvěžuje a projasňuje smysly. Jeho výtažky mají adstringentní účinek. Jemná svěží vůně našla své uplatnění i v aromaterapii.
Krásně voní a ruce jsou po něm pěkně jemné a vláčné. Jsem ráda, že byl v LB.


4) Sumita Beauty Champagne Eye Shadow Pencil,
plné balení
Prodejní cena: 369 Kč



Oční stín v tužce rozzáří váš pohled. Snadno se nanáší, díky univerzální barvě je vhodný 
pro každou slečnu či paní. odolná konzistence vydrží na očích celý den.

Opravdu krásná barvička, takže se moc těším až vyzkouším.


5) Barefoot SOS Rescue Cream,
5 ml, vzorek
Prodejní cena: od 209 Kč (25 ml)
6) Weleda Pupalkový denní krém,
vzorek, BONUS
Prodejní cena: 639 Kč (30 ml)


1) Botanické extrakty, esenciální oleje a další čisté přírodní suroviny hloubkově

hydratují namáhanou pokožku a poskytují okamžitou úlevu.

2) Bohatý znovuobnovující přípravek, který zpevňuje kontury obličeje a intenzivně hydratuje pokožku.



Dále jsem v krabičce našla tuhle kartičku RITUALS


Slevu na nákup dioptrických brýlí.


Za mě naprostá spokojenost s krabičkou. 
Mějte se krásně. :-)

Komentáře