Přeskočit na hlavní obsah

LOREAL PARIS Nude Magique Eau De Teint


Ahojte krásky,
dneska vám představím makeup od značky L´OREAL PARIS 
Na úvod bych chtěla napsat, že mě hodně překvapil, ale nebudeme se zdržovat vrhneme se rovnou na recenzi produktu.



LOREAL PARIS Matující tekutý make-up 

(Nude Magique Eau De Teint)




Popis

První revoluční makeup lehčí než voda! Vytvořen pro "nahé" líčení bez vrstev a pro zářivý, zdravý vzhled pleti. Dokonale neviditelný a ideálně přirozený s dlouhodobým matujícím účinkem.

Aktivní látky:
  • 85% lehkých olejů a vzácných esencí.
Vlastnosti:
  • struktura, která okamžitě splývá s pokožkou,
  • perfektní krytí,
  • pocit nulového make-upu na tváři,
  • dlouhodobé zmatnění pleti.

Můj názor

Obal se mi strašně moc líbí není příliš velký, takže se s tímto makeupem dá cestovat. Je hodně tekutý, ale to mi vůbec nevadí, protože i tak se krásně zapracuje do pleti. Používá se tak, že se nejdříve pořádně protřepe a pak aplikuje na bříško prstu a vtírá na obličej. Krásně přilne k pleti a vůbec za celý den necítím, že bych něco měla na pleti. krytí je spíš střední, ale za to krásně zmatní pleť a to na docela dlouho. 
Za mě naprostá spokojenost super makeup vůbec nelituji, že jsem si jej pořídila. Každopádně kdo ještě nemá doporučuji pořídit. Já si tento makeup pořídila za 249 Kč.


Předtím

Potom



Takže za mě velká spokojenost.
Mějte se krásně.

Komentáře