Přeskočit na hlavní obsah

Nákupy Září 2014



Ahojte všichni,
dneska se s vámi podělím o můj nákup za měsíc září.
Až na jednu elektroniku tak se vše týká kosmetiky a že ji teda docela je hodně.
No nebudeme se zdržovat a vrhneme se rovnou na to.



VLASY


1) ALVERDE šampon proti lupům a mastným vlasům
DM drogerie 
67,90 Kč

Co k tomu říct ....... nejen, že má strašnou hnědo-zelenou barvu a že strašně páchne, ale vůbec bych neřekla, že je na mastné vlasy a proč??? No protože hned druhý den mám po něm mastné vlasy takže jsem zklamaná. Po druhé už tento šampon NEKUPUJI. 


2) Subrina X Force Hair Code - extra silně tužící lak 
500 ml
Nákup: ZDE
149 Kč

Vlasy zanechává lesklé a pružné. Obsahuje vodou vymývající silikony a UV filtr, které vlasy chrání proti působení vnějších vlivů.

Já jsem zatím moc spokojená.

3) Subrina Hair Code L WONDER Mousse Strong
 300 ml
Nákup: ZDE
149 Kč

Pěna pro jemné zpevnění účesu a přirozený vzhled.
Kombinace pečlivě vybraných pryskyřic vlasy zanechává pružné, lesklé a poskytuje jim pevný účes.
Taky spokojenost víc se k tomu ani nedá říct.

4) ING Volume Lift Foam - pěna pro objem
 250 ml
Nákup: ZDE
154 Kč

Okamžitě dodá vlasům objem na celý den. Pěna pro objem vlasů od kořínků. Vhodná pro jemné vlasy. Pro účesy, kde je zapotřebí velký objem.

Tak tohle je vážně pecka jsem strašně moc spokojená a výsledek stojí vážně za to.



PLEŤ



1) Garnier Essentials Sensitive odličovací ubrousky 
TETA drogerie
89,90 Kč

Jedinečné odličovací ubrousky Garnier Essentials Sensitive důkladně vyčistí vaši citlivou pleť. Ubrousky jsou napuštěny speciálními mikrooleji, které zajišťují snadné odstranění i výrazného make-upu. Přírodní hydratující složky zanechávají pleť jemnou a dokonale vyčištěnou. Výsledkem je perfektně čistá a odlíčená pleť. Praktické odličovací ubrousky Garnier Essentials Sensitive oceníte zejména při cestování.

Zatím jsem zkoušela jednou a musím říct, že super. Krásně odlíčí voděodolný makeup.



TĚLO


1) DERMACOL AROMA RITUAL SHOWER GEL

GRAPE& LIME

BELGIAN CHOCOLATE

BLACK CHERRY

TETA drogerie

59 Kč

Tyhle sprchové gely jsou naprosto luxusní a strašně krásně voní. 

2) BALEA BLACK SECRET 
LIMITED EDITION 
VANILKA A POMERANČ
DM drogerie
29,90 Kč

Na první pohled jsem si tenhle sprcháč zamilovala ta vůně je naprosto nádherná, prostě super.

3) EBELIN MYCÍ HOUBA 
DM drogerie
29,90 Kč

Co říct je to houba já tyhle houby miluji a krásně se mi s nim pracuje.



DEKORATIVNÍ KOSMETIKA 

OČI


1) ESSENCE ALL ABOUT CANDIES
TETA drogerie
99,90 KČ

2) CATRICE VELVET MATT
040 AL BURGUNDY
VMD drogerie 
myslím že staly 99 kč

3) RIMMEL LONDON GLAM´EYES MONO 
100 GLAM ICE
TETA drogerie 
bohužel už nevím kolik staly

4) TŘPYTKY 
VITNAMCI
15 Kč

5) SCANDALEYES SHADOW STICK 
002 BULLETPROOF BEIGE
TETA drogerie 
99 Kč

6) SCANDALEYES SHADOW STICK BY KATE
102 ELECTRIC SAPPHIRE
VMD drogerie
119 Kč

7) SCANDALEYES LINER 
013 PURPLE
TETA drogerie
60 kč

8) ASTOR SEDUCTION CODES
N°2
DM drogerie
139 Kč

9) EMILY MAKE UP 217
eBay 
60 Kč


PLEŤ


1) DERMACOL SATIN MAKE-UP BASE
TETA drogerie
249 Kč


RTY


1) GABRIELLA SALVETE AL BACIO 
WATERSHINE LIPSTIC 
05 WILD RED 
TETA drogerie
89 Kč


NEHTY


1) RIMMEL LONDON NAIL NURSE
ZPEVŇOVAČ
TETA drogerie 
85 Kč

2) ESSENCE COLOUR & GO 
141 ICY PRINCESS
časopis JOY 


FOTOAPARÁT



Olympus TG-835 Black 

Nákup: TU
stál mě 5999 Kč + náhradní baterie, pouzdro

Jelikož s přítelem v březnu letíme na dovolenou tak jsem potřebovala nějaký voděodolný foťák a tenhle mi přišel super.




SNAD SE VÁM MŮJ NÁKUP LÍBÍ A URČITĚ DEJTE VĚDĚT ZDA MÁTE TAKÉ NĚJAKÝ TEN PRODUKT CO MÁM JÁ. 
MĚJTE SE KRÁSNĚ.

Komentáře