Přeskočit na hlavní obsah

Paletky stínů od vietnamců


Ahojky všichni,
dneska vám představím dvě paletky očních stínu, které jsem koupila u vietnamců.
No když jsem tak koukala u nich na tu kosmetiku některé produkty mi přišly strašné např. makeup ty odstíny jsou strašné, nikdy bych si od nich makeup nekoupila. Ale abych se vrátila k těm stínům, nevěřila jsem vlastním očím, že můžou mít krásné oční stíny, proto jsem si také hned dvoje pořídila. 
Tak a teď se na ně podíváme blíž.



Barvičky na fotce přijdou podobné, třeba fialová nebo ta tmavě bronzová, ale není to tak ve skutečnosti  jsou odlišné.
Jedna paletka stála 49 Kč
takže super cena.


Barvičky jsou moc krásné, pěkně se třpytí a krásně se nanášejí. A na to, že jsou od vietnamců tak musím říct, že vůbec nepráší a jsou krásně pigmentované a to mě vážně moc překvapilo.


Tohle je jen jedna vrstva no a vidíte jak jsou krásně pigmentované, prostě paráda.




Tuhle paletku jsem už 3x použila a jsem prostě spokojená nejen na pigmentaci, ale i na výdrž stínů.


Ta černá barvička je obzvlášť dost pigmentovaná.

UKÁZKA LÍČENÍ







ZÁVĚR

Jsem moc spokojená s těmito paletkami a nelituji toho, že jsem je koupila za tu cenu jsou fakt skvělí.
Akorát ta parfemace je zvláštní, ale to nevadí.

+ pigmentace
+ nepráší
+ cena


Doufám, že článek se vám bude líbit.
Mějte se krásně.

Komentáře