Přeskočit na hlavní obsah

Rimmel London ScandalEyes ( oční stíny v tužce, linky v tužce )



Ahojte všichni,
dneska vám představím SCANDALEYES SHADOW STICK WATERPROOF LINER.
Na úvod bych chtěla napsat, že s oběma jsem moc spokojená a určitě mám v plánu si pořídit i jiné barvičky.
A teď už se vrhneme na produkty z blízka.






SCANDALEYES SHADOW STICK

Doporučená cena: 129 Kč
001 Witness White
Tuhle barvičku jsem dostala v Rimmel balíčku a byl to produkt na přání. 
002 Bulletproof Beige
Tenhle odstín jsem si kupovala včera v drogerii TETA ve slevě, takže jsem ten stín koupila za 96 Kč.
009 Blamed Blue
Modrou tužku jsem si také kupovala v drogerii TETA a i tenkrát byla 
ve slevě a stála 99 Kč.




 

Oční stíny v tužce Shadow Paint
  • voděodolné stíny v tužce
  • snadné nanášení
  • precizní špička
  • jemná krémová formule umožňuje jemné nebo intezivní líčení

Můj názor
Tyhle oční stíny v tužce jsem si zamilovala nejen, že mají krásné intenzivní barvičky, ale krásně se i nanášejí. Oční stíny po nanesení se krásně třpytí, většinou je používám jako podklad pod stíny, protože
je někdy lepší než primer, stíny po tom krásně drží celý den na oku bez hnutí. A taky slabě pigmentovaný stín díky tomu je více výrazný. Já tyto oční stíny v tužce určitě DOPORUČUJI, protože stojí za to.


Co se týče ořezávání tak s tím nemám vůbec problém jde to snadno.




Tady je ukázka všech třech na oku.





SCANDALEYES WATERPROOF LINER

Doporučená cena: 89 Kč

002 SPARKLING BLACK
Tenhle odstín jsem dostala v Rimmel balíčku.
004 TAUPE
I tuhle jsem dostala v balíčku.
013 PURPLE
Tenhle odstín jsem si kupovala včera v drogerii TETA a také byla ve slevě stála myslím 67 Kč.
014 BRIGHT BLUE
Tuhle barvičku jsem si kupovala na stránkách rimmel.cz
stála mě 76 Kč.






Voděodolná tužka na oči
  • skandální nalíčení
  • krémové a dlouhotrvající složení
  • snadné nanášení

Můj názor
Barvičky jsou krásné a intenzivní krom černého odstínu co mám, který je se třpytky jsou matné. Krom fialového odstínu, který se hůře nanáší nevím proč ale třeba časem to bude dobrý se všechny krásně nanášejí a celkem dlouho na oku drží. Odstín 004,014,013 spíše používám jako podklad pod stíny, ano i s tyhle se dají takhle krásně využít a stíny na nich vydrží dlouho. Odstín 002 používám na water linku. I tyhle tužky jsem si oblíbila a jsem spokojená. Kdo nemá ještě nějakou tuhle tužku určitě si ji pořiďte.


I tady není problém s ořezáváním.


Výsledek všech čtyř na oku



Po namočení a setření prstem




Snad se vám článek bude líbit, budu se na vás těšit u dalšího. 
Brzy Ahoj.

Komentáře

Anonymní píše…
Ukázka všech třech na oku vypadá krásně