Přeskočit na hlavní obsah

Essence, Maybelline New York, Catrice


Ahojte všichni,
dneska tu pro vás mám malou recenzičku na oční stíny od značky, Essence, Maybelline, Catrice, Rimmel London. Tak se nebudeme zdržovat a půjdem rovnou na to.



1) ESSENCE ALL ABOUT CANDIES


Paletka má jemné pastelové barvičky, takže na jemné denní nošení je naprosto skvělá. Co se týče pigmentace tak to není žádná sláva, ale když nanesu bílou tužku jako podklad tak jsou super. Já jsem spokojená určitě bych si chtěla pořídit i All About Paradise.



Bez bílé tužky

S bílou tužkou




2) Maybelline New York ColoRama 502

  • perleťové oční stíny snadno vytvoří jasný výrazný make-up
  • barevné pigmenty umožňují vytvářet plynulé přechody mezi barvami
  • profesionální aplikátor dodávaný v balen

Nádherná pigmentace a úžasná perleťová bronzová barva. Tyhle stíny jsem kupovala v drogerii TETA, měly tyhle stíny ve výprodeji za 24 Kč. Já jsem naprosto spokojená.









3) Catrice Velvet Matt 040 Al Burgundy


Sametové oční stíny s prémiovou texturou obsahují ultra jemné třpytivé pigmenty. Díky sametové a vysoce pigmentované formuli oční stíny doslova roztají na tvé pokožce a vytvoří zářivý look. 

Stíny jsou krásně pigmentované, ale nedalo by se říct, že by byly matné to mě teda nepřijde. Nevím proč, ale jen jsem tyhle stíny položila mezi ostatní stíny a rozsypaly se mi takže jsem je už dvakrát opravovala no a když se rozsypaly po třetí tak jsem se na to vykašlala nemá to cenu furt opravovat. Další barvičky nemám v plánu pořizovat.








Na závěr bych napsala, že s Essence a Maybelline jsem naprosto spokojená a určitě bych si pořídila i další, ale s Catrice spíš tak na půl. určitě dejte vědět jestli máte také některá tyhle stíny co já. 
 Mějte se krásně. :-)

Komentáře