Přeskočit na hlavní obsah

Cherry Christmas Makeup


Ahojte všichni,
dneska je sice 1.listopadu, ale i tak jsem se rozhodla, že udělám vánoční líčení, ale v teplejší barvičce.
Tak snad se vám líčení bude líbit.




Proč jsem zvolila zrovna takovouhle barvičku??? odpověď je jednoduchá, chtěla jsem něco jiného než klasický stříbrný nebo zlatý stíny. A taky musím dát přece přednost i ostatním barvičkám a dneska po namíchání tmavě růžové, hnědo-červené a černé vznikla na víčko takováhle barvička ani ji nemohu popsat.







Tohle líčení není nijak složité, začala jsem tím, že jsem na celé víčko nanesla tmavě růžovou tužku na rty ( neobvyklé, ale na víčku pěkné). Poté jsem vzala do ruky chlupatý štětec a okraje rozmazala na to jsem nanesla hnědo-červený stín a opět vystínovala. Na vnější stranu oka jsem nanesla černý stín a i ten jsem vystínovala, nesmím taky zapomenout na spodní linku tady nanesu ty stejné stíny co na víčku. Na víčko namaluji linku s ocáskem a na water linku nanesu černou linku. A na konec nanesu řasenku (kdo má doma umělé řasy může přidat).


Použité produkty:

 Gabriella Salvete FLAWLESS SKIN FOUNDATION 02 Beige
Catrice CAMOUFLAGE CREAM 010 Ivory
Moje MATUJÍCÍ KOMPAKTNÍ PUDR 01
W7 BRONZE SHIMMER
Alverde OČNÍ BÁZE
Essence LIPLINER 10 Femme Fatale
eBay 120 očních stínů
Dermacol BAMBI BLACK Dlouhotrvající fix na oči
Rimmel London EXAGGERATE WATERPROOF EYE DEFINER 261 Noir
Astor SEDUCTION CODES N°2 
Rimmel London APOCALIPS LIP LAQUER 303 Apocaliptic

Přeji krásný sobotní den.

Komentáře