Přeskočit na hlavní obsah

Micelární voda,micelární gel


Ahojky všichni,
dneska vám představím moje nejlepší odličovače se kterými jsem naprosto spokojená.




1) L´OREAL PARIS
SUBLIME SOFT
MICELÁRNÍ VODA 3v1
suchá a citlivá pleť 
200 ml
Koupila jsem v drogerii Rossmann za 99 Kč


Popis:

Micelární voda Sublime Soft od Loreal Paris odličuje make-up, čistí pleť a zdokonaluje ji v jediném kroku. Ideální pro suchou a citlivou pleť.
Účinky:
  • okamžitě odličuje make-up z obličeje, očí i rtů,
  • odstraňuje veškeré nečistoty a přebytečný kožní maz,
  • zklidňuje a tonizuje pleť.
Vlastnosti:
  • hypoalergenní,
  • bez alkoholu,
  • dermatologicky testováno.
Nádherně odličuje makeup i voděodolnou řasenku, vůbec neštípe v očích na obličeji mě nepálí a hlavně mi pleť nevysušuje. Parfemace žádná takže to je super.  Jsem s ním naprosto spokojená určitě doporučuji. Jinak já už mám jen půlku a určitě si pořídím další.


2) L´OREAL PARIS
 
SKIN PERFECTION

MICELÁRNÍ GEL 5v1
citlivé oči
125 ml
koupila jsem v drogerii Rossmann za 99 Kč


Popis:

Čistící micelární gel pro citlivé oči L'Oréal Paris Skin Perfection má intenzivní odličovací efekt bez podráždění kůže a to i v citlivé oblasti očí. Velkou předností přípravku je i šíře použití na různé typy pleti. Micelární gel pro citlivé oči L'Oréal Paris Skin Perfection jemně a dokonale odstraňuje zbytky i voděodolného make-upu bez potřeby drhnutí pleti. Účinné složení odstraní make – up jedním tahem a zároveň zanechá pleť jemnější, hydratovanou a zklidněnou. Odličovací gel je bez alkoholu, bez parfemace a je hypoalergenní.

Účinky:

  • jemné čistí
  • snadno odstraňuje i voděodolné nalíčení
  • nedráždí a nevysušuje citlivou pleť

Složení:

  • micely – usnadňují rozpouštění odolných látek obsažených v make-upu

Krásně odličuje oči i voděodolné stíny, linky a voděodolnou řasenku také. I tenhle gel je bez parfemace. Vůbec nevysušuje oční okolí a neštípe v očích. Odličování s tímto gelem jde krásně a bez drhnutí. Určitě doporučuji.




ukázka odlíčených očí a tváře na tampónku


Krásnou neděli přeji a udalšího článku se na vás budu zase těšit.
Ahoj

Komentáře