Přeskočit na hlavní obsah

Překvapení v podobě balíčku


Ahoj všichni,
dneska se s vámi podělím o malém překvapení v podobě balíčku, který jsem vyhrála za aktivitu na stránkách rimmel.cz . 


Balíček byl ten klasický bílý a po rozbalení na mě vykoukly tyhle produkty, který mě mimochodem hodně potěšily. Tím chci také moc poděkovat Korunní Rimmelce.


1) jako produkt na přání jsem chtěla makeup 
Lasting Finish 25 HR
103 True Ivory 


Vylepšený dlouhotrvající make-up super odolný vůči setření
  • Nově obsahuje zklidňující komfortní sérum pro příjemný pocit
  • Dokonalá pleť až 25 hodin
  • Faktor SPF 20 
Tenhle makeup jsem si hodně oblíbila a to díky skvělému krytí a dlouhou výdrží.

2) Lasting Finish Soft Colour Blush 

120 Pink Rose


Tvářenka se štětečkem
  • pudrová tvářenka se štětečkem ukrytým pod víčkem
  • jemná textura se jednoduše nanáší
  • vytváří na pleti přirozený nádech barvy až po dobu 6 hodin
Tuhle tvářenku už jednu mám, ale to vůbec nevadí nějak se určitě využije.

3) ScandalEyes Rockin´Curves
 
001 Black


  • Speciálně tvarovaný kartáček, který perfektně vykreslí linii řas, natočí a napumpuje řasy v jediném tahu.
  • Ultra intenzivní formule dodá řasám dramaticky odvážnou barvu.
  • Balení inspirované rockovou scénou 80. let má animální vzor pro maximální efekt.
Tuhle řasenku mám, ale tu v černém obalu. Ale mám tyhle kartáčky ráda tak ji určitě využiji.

4) Moisture Renew Lipstick

330 Sloane´s Plum 



  • bohatá barva a krémová hydratace
  • zdokonalení Moisture Renew
  • příjemné na nošení, blaženost pro rty
  • vitaminy A, C a E pomáhají pečovat o delikátní pokožku rtů
Tuhle řasenku mám moc ráda je krásně pigmentovaná. Mám ji v odstínu 360 taková tmavě růžová. No a když jsem uviděla tuhle úžasnou barvičku hned jsem se do ní zamilovala.


5) lak na nehty 60 seconds 

605 Purple Reign


Lak, se kterým si užiješ každou sekundu!
  • rychleschnoucí lak se složením, které zpevňuje nehty
  • super široký a plochý Xpress štěteček pro nalakování nehtu jedním tahem 
Krásný fialový lak se zlatým odleskem. Tyhle laky mám moc ráda.


Určitě čekejte recenzi na tyhle produkty.
Těším se na vás příště u dalšího článku.

Komentáře