Přeskočit na hlavní obsah

Astor Perfect Stay 24h + Perfect Skin Primer Concealer korektor


Ahoj všichni,
dneska tu pro vás mám recenzi na korektor od značky Astor.
No a nebudeme se zbytečně zdržovat jdeme na to.



Koupila jsem v drogerii DM myslím, že byl za 99 Kč. Mám odstín 001 Ivory a na mě je hodně světlý a to jsem bledule. :-) Tento korektor by měl vaši pokožku zanechat jemnou a pružnou. Měl by dokonale krýt všechny známky únavy – tmavé kruhy pod očima, nedokonalosti pleti. A zesvětlit oční okolí po celý den.



Tento korektor mě zaujal hezkým obalem, cenou a tím, že světlý odstín je opravdu hodně světlý a není žlutý. Korektor je fajn, dobře se roztírá. Skvěle kryje pupínky a začervenání.Na kruhy pod očima je také dobrý.Má pěnový aplikátor,což mi plně vyhovuje.Na mé mastné pleti vydrží celkem dlouho-stačí během dne lehce přepudrovat.



Bez korektoru

s korektorem

Nalíčené oko
Shrnutí

+ obal
+ výdrž
+ krycí schopnost
+ přijatelná cena

Komentáře