Přeskočit na hlavní obsah

Brow This Way


BROW THIS WAY SET

003 Dark Brown


  • Vytvoř si trendy obočí s pomocí této duo paletky.
  • Nanes vosk zkoseným kartáčkem a vytvaruj, nadefinuj a zafixuj svoje obočí.
  • Použij druhou stranu kartáčku k aplikování pudru k dokreslení obočí a dotvoř přirozený vzhled.
  • Dokonči svůj vzhled kartáčkem.
  • Dlouhotrvající složení je lehké a příjemné po celý den. 


Já osobně nikdy produkt na obočí nepoužívala  přišlo mi, že mám dost tmavé obočí. A na testování přišel tenhle menší set na obočí, který obsahuje vosk a pudr. Řekla jsem si no tak co už zkusit se má vše a odlíčit se to dá hned. Abych pravdu řekla tak když použiji jen vosk není to příliš výrazné jak po použití pudru, ale  to vše uvidíte na fotkách. Co se týče pigmentace tak je skvělá a výdrž je perfektní. Odlíčení mi nedělá problém, ale odličuji micelární vodou na voděodolné líčení. Určitě si tenhle set zamilují ty, které mají tmavé vlásky, rozhodně nedoporučuji blondýnkám. Jinak bych chtěla napsat na závěr, že se tento set hodí na cestování, protože není nijak veliký a vleze se do každé kabelky.





Jinak omluvte mě není to dokonalé, ale jak jsem psala nikdy jsem tento tip produktu nepoužívala.

Komentáře

UltimateChic píše…
Já mám takovéto duo na obočí od Elfu a je parádní, ale už se mi nechce objednávat. Takže tento produkt rozhodně vítám. Vůbec jsem nevěděla, že má Rimmel něco takového v nabídce.

Radu - Giveaway o tři balíčky Magic Nails