Přeskočit na hlavní obsah

Bright Glitter Eye Makeup

Dneska tu pro vás mám třpytivé líčení, které je velice jednoduché a určitě se hodí na nějakou tu slavnostní příležitost.




Nejprve jsem do očního záhybu nanesla středně hnědý stín a pomocí kulatého štětce roblendila, dále jsem na celé víčko nanesla bílou tužku a na ní nanesla pomocí plochého štětce bílé třpytky. Na střed oka jsem ještě nanesla zelenkavé třpytečky, ale na fotce bohužel nejdou vidět. Do ruky jsem si vzala tekuté linky a namalovala jsem linku s ocáskem. Na waterline jsem nanesla opět bílou tužku, nesmím také zapoenout na spodní linku, tam jsem pouřila bílou tužku a hnědé stíny. A na konec jsem nanesla na řasy řasenku.



Jak už jsem psala na začátku není na tomto líčení vůbec nic těžkého.
Moc se mi toto líčení líbí, určitě dejte vědět jak se vám líčení líbí.

Použité produkty


Sleek MakeUP i- Divine AU NATUREL 601
Essence kajal pencil 04 WHITE
Essence pigments 10 FAIRY DUST 
Zelené třpytky Vietnamci
Essence liquid ink eyeliner waterproof 
Rimmel London WONDER´FULL mascara with argan oil

Komentáře

Unknown píše…
Tohle je líčení přesně podle mého. Jemné, ale přitom výrazné a slušivé. Moc hezké.
Unknown píše…
Tohle je líčení přesně podle mého. Jemné, ale přitom výrazné a slušivé. Moc hezké.