Přeskočit na hlavní obsah

Catrice Liquid Metal Oční Stíny


Oční stíny Liquid Metal

100 What Do You Sea?


Barvy s vysokým pigmentem pro extra metalický lesk: sametový prášek s chromovým efektem připomíná tekutý kov. Inovační textura s maximální pigmentací rozzáří tvoje oči a unikátní 3D reliéf rozzáří tvoji sbírku make-upu. 



Stíny jsou krásně pigmentované a krásně se třpytí. Tahle barvička je taková zeleno - modrá a na světle hází takovej fialový odlesk. Tyhle stíny už mám i ve fialové barvičce, ale spadly mě na zem tak se mi rozsypaly. Jinak obal není příliš veliky, proto se hodí do každé kabelky. Tyhle stíny mám moc ráda, protože jsou krásné a dlouho na oku vydrží a hlavně ta jejich pigmentace je skvělá. Určitě kdo si tyhle stíny nekoupil DOPORUČUJI.





Stiny jsou dostupné v 9 odstínech:

010 Look Me In The Ice
020 Gold n' Roses
030 We Are The Champagnes
040 Under Treasure
080 Mauves Like Jagger
090 Nougat It Right
100 What Do You Sea?
110 Underworld Evobluetion
120 Satina Van Der Woodsen

Ukázka 







Snad se vám menší recenze bude líbit.

Komentáře

UltimateChic píše…
Stíny Liquid metal mám moc ráda, mám asi 4 odstíny a používám je hodně často. Zrovna zítra mám v plánu použít fialový odstín na plesové líčení.

Maru UltimateChic
Miska píše…
Vidim, ze pigmentace uzasna.
http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/
BKarol píše…
Jsou skvělé :-)
BKarol píše…
To ano je :-)
Lavandula Diary píše…
Ja mám zelený a fialový odtieň a tiež je tak krásne pigmentovaný ako tento :)
Lavandula Diary