Přeskočit na hlavní obsah

Rtěnka Ultra Colour Indulgence


Ahoj všichni,
dneska tu pro vás mám recenzičku na 3 báječné rtěnky od AVONU, které jsem dostala za to, že jsem se zůčastnila  VÝZVY v portálu  BLOGERKY.CZ




POPIS
Rtěnka s unikátním gelovým složením a šťavnatou barvou. 9 z 10 žen potvrdilo hydratační a zjemňující účinky*. S ochranným faktorem SPF 15. 
Tváří nové rtěnky Ultra Colour Indulgence je světová topmodelka Irina Shayk.
  • účinně hydratuje rty
  • dodává šťavnatou, zářivou barvu
  • poskytuje středí až plné krytí
EFEKT

Unikátní gelové složení bez obsahu zatěžujícího vosku poskytuje účinnou hydrataci a sametově hebký pocit po aplikaci. Hydratační gelové složení rtěnky obsahuje syté barevné pigmenty dodávající rtům šťavnatou, svěží a zářivou barvu. Složení zároveň chrání před slunečním záření díky obsahu SPF 15.



Já dostala tři krásné odstíny
DAFFODIL FETAL
TAWNY ROSE
RED DAHLIA


Tyto krásné rtěnky můžete zakoupit ve 20 odstínech.

Můj názor

Obal rtěnky se mi líbí, krásně pasuje do ruky. Rtěnka krásně klouže na rtech a skvěle rty hydratuje.Má úžasnou vůni ( připomíná mě takové ty melounové žvýkačky) Na rtech vypadá vážně skvěle, co se týče výdrže tak na rtech mi vydržela 3 hoďky. Po prvním nanesení jsem si je hned zamilovala jsou naprosto SKVĚLÉ. Mají úžasné odstíny já si určitě pořídím i další.
Co mohu jedině napsat tak to, že je DOPORUČUJI.





DAFFODIL FETAL


TAWNY ROSE


RED DAHLIA



Na závěr bych napsala ještě jednou že jsem moc spokojená jak se rtěnkama tak i s hydratací. 




Komentáře

BKarol píše…
Tak to je super koukám, že to je pěkně posunuté a ať se snažím jak se snažím tak to nejde upravit :-(
Unknown píše…
Ta červená je moc pěkná.
BKarol píše…
Taky se mi moc líbí :-)