čtvrtek 19. března 2015

Dnešní radost v podobě balíčku Rimmel London


Ahoj všichni,
jsem tu opět po dlouhé době. A proč jsem vlastně tu tak dlouho nebyla??? No jelikož jsem byla na dovolené, ale dost vykecávání vrhneme se rovnou na to dnešní překvapení v podobě balíčku.




Pleť

Match Perfection pudr 100 Ivory

Tenhle pudr mám ještě v odstínu 103 True Ivory, ale teďkom co jsem přijela opálená tak pudr nepoužívám, ale na zimu se bude hodit.
Stay Matte korektor 010 Ivory
Korektor mám poprvé a už se těším až ho vyzkouším.


Oči
Extra 3D Lash řasenka
Na řasenku jsem zvědavá, protože jsem ji ještě nezkoušela no tak uvidím jaký udělá řasy ( hlavně ty které moc nemám) :-)

Glam´Eyes HD 023 Foggy Grey
Tyhle stíny mám moc ráda mám už dva odstíny 022 Brixton Brown, 024 Pinkadilly Circus. A také jsem si tyhle stíny přála.

Glam´Eyes Mono 180 Gold Rush
Tyhle mono stíny mám také moc ráda a tyhle ještě ve své sbírce nemám.



Rty

Moisture Renew rtěnka 260 Amethyst Shimmer
Tyhle rtěnky naprosto zbožňuji mám už odstíny 360 As You Want Victoria, 330 Sloane’s Plum. A tenhle odstín je také moc krásný.

Stay Glossy lesk na rty 640 All Day Seduction 
Tenhle lesk se mi moc líbí a také je to můj první a už se těším až ho vyzkouším.



Nehty

Salon Pro Lycra lak na nehty 312 Ultra Violet
Krásná barvička a tenhle také ještě nemám.

I <3 Lasting Finish 198 Azure
Nádherná modrá barvička na léto bude ideální.

60 Seconds 262 Ring a Ring Oŕoses
Krásná jemná barvička moc se mi líbí.



Tak tohle byl celý obsah balíčku Rimmel London, určitě dejte vědět jaký produkt od Rimmelu máte rády.