Přeskočit na hlavní obsah

Rimmel London Lesk na rty OH MY GLOSS!

Ahoj všichni,
dneska tu pro vás mám recenzi na produkt od značky Rimmel London a konkrétně se jedná o lesk na rty OH MY GLOSS!




Rimmel London představuje novinku lesk na rty OH MY GLOSS! Který obsahuje arganový olej a vitamín E. Lesk slibuje až 6 hodin fantastické barvy a lesku. 

Lesk na rty má 10 krásných odstínů, ale bohužel jsem ještě nezjistila jaké budou odstíny u nás.


Já dostala na testování odstín 150 Glossaholic je to taková krásná světle růžová barvička.


Můj názor
Obal se mi moc líbí i barvička se mi moc líbí, která se krásně hodí na denní nošení, ale i na večerní líčení k výrazným očím. S aplikátorem se mi krásně a precizně pracuje. Co se týče výdrže tak slybovaných 6 hodin nevydrží mě vydržel maximálně 2,5 hodiny, ale i tak je to dobrý.  Celkově lesk hodnotím pozitivně určitě DOPORUČUJI a hlavně si určitě pořídím i jiný odstín.












Komentáře