Přeskočit na hlavní obsah

Party makeup


Ahoj všichni,
dneska tu pro vás mám líčení, které se určitě hodí na nějakou tu párty.
Snad se vám bude líčení líbit.






Nejprve jsem na pleť nanesla bázi Rimmel London Lasting Finish a pak jsem se vrhla na oči, na celé víčko jsem nanesla stín v barvě burgundy Catrice Velvet Matt 040 All Burgundy, na vnější stranu oka jsem nanesla hnědý stín Rimmel London Glam´Eyes HD 022 Brixton Brown, který jsem zapracovala do burgundy stínu a pak jsem ten stín rozblendila. Na water linku jsem nanesla černou tužku Rimmel London Exaggerate 261 Noir a potom jsem pro lepší pohled nalepila umělé řasy a pomocí řasenky Rimmel London Wonder´full jsem své řasy zapracovala do těch umělích řas.



Dále jsem na tvář nanesla makeup Rimmel London Lasting Finish 25H Nude 103 True Ivory, a zapudrovala jsem Rimmel London Stay Matte 005 Silky Beige, tvářenku jsem použila Rimmel London Lasting Finish Mono 120 Pink Rose.



Na rty jsem použila rtěnku Rimmel London Moisture Renew 500 Diva Red.



Tak to by bylo celé mé párty líčení, měj te se krásně a těším se na vás příště.

Vaše


Komentáře