Přeskočit na hlavní obsah

Tyrkysovo fialové líčení


Ahoj všichni,
po dlouhé době jsem u zase s líčením, jelikož chodím pracovat do nemocnice tak nemám tolik času se věnovat blogu, proto se předem omlouvám.
No a nebudu se dlouho vypisovat a vrhneme se na líčení.


Na celou pleť jsem nejprve nanesla bázi pod makeup Stay Matte Rimmel London a potom jsem nanesla makeup Stay Matte Rimmel London 200 Soft beige. Tvářenku jsem použila světle růžovou neznámé značky. Tvář jsem nepudrovala.


Na oči jsem nanesla bázi pod oční stíny Avon, oční stíny v tužce ScandalEyes Shadow Stick Blamed Blue Rimmel London, fialové stíny použité z velké paletky eBay, tekuté oční linky Essence, řasenka Extra 3D Lash Rimmel London, nalepovací řasy eBay.






Snad se vám líčení bude líbit.

Komentáře

Nela Procházková píše…
Moc hezké líčení! :)
Povedlo se ti..

Nela z Beauty charm
Unknown píše…
Teď na jaro parádička. Takové, pro mě, nesourodé barvy a jsou krásně dohromady.
BKarol píše…
Děkuji :-)
BKarol píše…
To máš pravdu :-)