Přeskočit na hlavní obsah

Rimmel London v hlavní roli


Ahoj všichni,
dneskat tu pro vás mám líčení na nějakou tu večerní párty.
Snad se vám líčení bude líbit.

Před
Po

Na tvář jsem použila makeup Rimmel London Lasting Finish Nude odstín 100 Ivory,
dále jsem vzala do ruky paletku na úpravu obočí a trochu jsem zvýraznila obočí. Na celé víčko jsem použila ten hnědý pudr co je v paletce na obočí, protože je krásně pigmentovaný. Dále jsem pomocí štětce na linky a černého stínu namalovala linku, kterou jsem rozmazala pomocí kulatého štětce. Dále jsem použila řasenku Rimel London Wonderfull. 
Jako tvářenku jsem použila Rimmel london Lasting Finish mono v odtínu 120 Pink Rose.
Na rty jsem zvolila tmavě červenou barvičku Rimmel London Provocalips Play With Fire 550.




Červené rty já prostě miluji. I hnědé líčení jsem si dost oblíbila.



Detail oka






Použité produkty

LASTING FINISH 25H NUDE MAKE-UP  189 -,

LASTING FINISH MONO TVÁŘENKA  129 -,

BROW THIS WAY SET  129 -,

GLAM´EYES HD   169 -,

WONDER'FULL ŘASENKA  229 -,

PROVOCALIPS  139 -, 





Přeji krásný zbatek dne 
                                           Vaše 
                                                           KCM






Komentáře