Přeskočit na hlavní obsah

SCANDALEYES XX-TREME ŘASENKA


Ahoj všichni,
představuji Vám novou objemovou & prodlužující řasenku ScandalEyes XX-Treme od Rimmel London. 


XXtra objemné, prodloužené řasy, které nezůstanou bez povšimnutí – stejně jako balení objemové & prodlužující řasenky ScandalEyes XX-Treme. Sytě neonově jahodové balení se pyšní charakteristickým ScandalEyes logem v kontrastní černé barvě. Zdvojené X na obale  ztvárňuje dvojitý tah řasenkou.



Tajemství XX-tra úžasného objemu, délky a zvýraznění řas se skrývá v inovovaném oboustranném kartáčku s dvojím efektem:
-Klenutá strana vytváří maximálně husté řasy.
-Rovná strana poskytuje neuvěřitelnou délku a oddělení, bez žmolků.
 -Každá řasa je zachycena a obalena od kořínků ke konečkům – dokonce i ty nejmenší a nejtenčí řasy.



Obal řasenky se mi moc líbí z kartáčku jsem byla docela překvapená, ale krásně se s ním manipuluje. Řasenka je docela morá a proto řasy trochu slepuje, ale to se časem podá. :-) Řasenka na řasech vydrží bez opadávání dlouho já ji měla celý den v práci a než jsem dojela dom a to je asi tak 16 hodin. Řasy pěkně natočí a také natočené vydrží dlouho a za to má mé velké plus, protože málo která řasenka mi ty moje nijaké řasy takhle pěkně natočí a hlavně pěkně zvýrazní a prodlouží. Já určitě řasenku DOPORUČUJI.
Moc mě zaujala a jsem ráda, že se mi dostala do mé kosmetické sbírky. :-) 

Nevím jak to máte Vy, ale mě se někdy stane, že když nanesu řasenku tak se ty řasy jednou slepý a není to vůbec dobré a zase někdy jsou krásně oddělené a natočené. No a to se mi stalo teďkom když jsem psala tuhle recenzi, poprvé jsem měla díky této řasence krásné řasy a teďkom nejsou moc pěkné, ale co se dá dělat..... nic už. 
Proto se nedivte, že tu řasenku chválím a sama tu mám fotky s okem kde nejsou řasy moc pěkné. :-)






 Snad se vám recenze bude líbít a dejte vědět jaké líčení by ste chtěli vidět u dalšího líčení.
Mějte se krásně 
Vaše
KCM <3


Komentáře