Přeskočit na hlavní obsah

Veet Natural Inspirations Depilační krém s přírodním extraktem oleje z hroznových semínek.

Ahoj všichni,
tak jsem tu opět po dlouhé době, ale vůbec jsem neměla čas jsem přidávat recenze a další.
Mám moc práce a hlavně jsem měla před svatbou no a to zabere mnoho času.
Ale dneska jsem si pro vás připravila recenzi na Depilační krém od Veet, který mi poslal DM.


Veet Natural Inspirations krém k odstranění chloupků vám dává pocit dlouhotrvající jemnosti, který trvá až dvakrát déle, než při oholení a působí u kořínku i na krátkých, nepoddajných chloupcích.


• Složení s přírodním výtažkem oleje z horznových semínek
• Ponechá vaši kůži hydratovanou
• Dermatologicky testováno
• Svěží vůně inspirovaná přírodou.


Obsah balení

  • Tuba 100 ml se špachtlí


Můj názor

Krém kráně voní a kráně se nnáší pomocí špachtle. Nechám krém působit 5 minut a poté pomocí špchtle odstraním krém i s chloupky. Jak už budu mít všechny chloupky oholené tak pokožku důkladně opláchnu. Je to jednoduché a bezbolestné. :-) 
Oholené nohy vydrží týden a na dotek jsou krásně jemné.
Já jsem moc spokojená s krémem a určitě doporučuji vyzkoušet.


Komentáře