Přeskočit na hlavní obsah

Wonder’full Wake Me Up


Wonder´Full Wake Me Up



 Rimmel London představuje novou řasenku, která PROBUDÍ  tvé oči.

Začni ráno s úžasně nadzvednutými a svěžími řasami, které vydrží celý dlouhý den. Řasenka Wonder’full Wake Me Up dodá tvým očím široce otevřený pohled, jako bys ucítila příval energie přímo na svých řasách. Díky exkluzivnímu složení s provitamínem B5, vitamínem E a výtažkem z okurky budou tvé řasy senzační po celý den. Navíc jemná, svěží vůně dodává příjemný pocit.

Pin Up kartáček zachytí a zvýrazní každou řasu - ty jsou fantasticky objemné, natočené a pružné od kořínků až ke konečkům a bez žmolků.

Skutečný příval ranní energie, který je vhodný také pro citlivé oči.




Můj názor

Obal řasenky se mi moc líbí díky té krásné zelené barvičky. S kartáčkem se mi moc dobře manipuluje a krásně natočí a prodlouží ty moje nijaké řasy. :-) 
A nejen že udělá vaše řasy krásné, ale i krásně voní po okurkách. 
Řasenka mi vydržela bez opadávání celý den a krásně se odličuje.
Já jsem naprosto spokojená a až tuto řasenku uvidíte v Drogerii tak si ji určitě pořiďte je skvělá.








Omlouvám se, že už tu nepřispívám tak často, ale jsem moc často v práci a taky navíc mám před svatbou, proto nemám moc času, ale určitě jak bude možnost tak jsem opět něco dám.

Krásný den :-)

Komentáře

Peggie píše…
Myslím, že tato řasenka je super. Líbí se mi její obal a to co umí :))

Life By Peggie