Přeskočit na hlavní obsah

Rimmel London Lasting Finish By Kate Lipstick Nude






















Rtěnka Rimmel London přichází s Nude kolekcí od Kate Moss. Zemité odstíny sluší každému odstínu pleti a hodí se na každou příležitost. 


Já dostala odstín 42 a 45 a k tomu balzám na rty. Tyhle rtěnky od Rimmel mám moc ráda, nejen že krásně voní, ale i pěkně drží na rtech. Co se týče balzámku tak jsem s ním velmi spokojená, krásně zvláční rty, krásně voní a má SPF 15. Rtěnky jsou v nude odstínech já těmto barvám moc neholdují mám radší výraznější rtěnky, ale k výrazným očím se tyto barvičky pěkně hodí. Kdo má rád tyto odstíny určitě doporučuji pořídit.









Přeji krásný pondělní den a těším se na Vás u dalšího článku.

Komentáře

Izabella píše…
posledný je top!

Izabell │my diary/klik/
Peggie píše…
ty odstíny se mi moc nelíbí.. ale balzám mě zaujal :)

Recenze na značku Freeman
BKarol píše…
Já na tyto barvičky taky moc nejsem :-)