Přeskočit na hlavní obsah

Večerní líčení s paletkou Makeup Revolution London Flawless


Ahoj všichni,
jsem tu opět po delší době a tentokrát jsem si pro vás připravila večerní líčení s paletkou od Makeup Revolution London.




Použila jsem tyto tři stíny první hnědý stín (Pure chocolate) jsem nanesla na vnější stranu oka a vystínovala, jako druhý stín jsem použila černý (Night), který jsem nanesla na hnědý stín a opět vystínovala. Třetí stín zlatavý (Angel) ten jsem nanesla na zbytek víčka.





Detail oka


Jako řasenku jsem použila Loreal Paris Punky miss Manga, na linku jsem použila Rimmel London ScandalEyes Micro Eyeliner a na vnitřní linku jsem použila bílou tužku od Essence.



na rty jsem použila Rimmel London Moisture Renew 500 Diva Red.


Snad se vám mé líčení bude líbit. A určitě se těšte na recenzi na tuto krásnou paletku.
Přeji krásný den.

:-)

Komentáře

Nikola Kotrbová píše…
Krásné líčení, taky mám tuhle paletku už delší dobu a je skvělá :)

Nikys beauty blog
BKarol píše…
Je skvělá :-)