Přeskočit na hlavní obsah

Kosmetika MOJE, recenze na řasenky ORCHIDEA a BEST

Nejprve pár slov o značce kosmetika MOJE

Kosmetika MOJE je levná a kvalitní kosmetika. Jsou profesionální kosmetickou firmou specializovanou na dekorativní a reklamní kosmetiku.

Desítky let se pohybujou na evropském kosmetickém trhu,  disponujou osobními kontakty na nejlepší výrobce renomovaných kosmetických značek. S kosmetikou MOJE  získáte nejlepší poměr cena/výkon. Máte jistotu nejnižší možné ceny za certifikovanou evropskou kvalitu. 

A teď se vrhneme na recenzi řasenek.


Řasenka Orchidea



Řasenka pro výrazné zahuštění a natočení řas. 
Je vybavena klasickým kartáčkem s optimální prostupností, který v kombinaci se zhušťující emulzí dokáže na řasách doslova kouzlit.
Můj názor:
Řasenka má krásný obal, kartáček řasenky není příliš velký ani malý tak akorát, pěkně se sním manipuluje. Barva uvnitř řasenky má sušší konzistenci. Co se týče efektu tak je tak nějak normální, žádný wau efekt. Řasy pěkně rozdělí a trošku natočí, ale v žádném případě nezahustí. Tato řasenka se určitě hodí na nějaké to přirozenější líčení.



+ obal
+ kartáček
+ cena

- efekt


Řasenka Best


Řasenka pro dokonale natočené, objemné a prodloužené řasy
Speciální kartáček eliptického tvaru doslova pozvedá a fixuje tvar řas, které zůstávají dokonale rozčesány. Jednotlivé řasy získají současně neodolatelný objem a délku.

Můj názor:
I tato řasenka má krásný obal a s kartáčkem se krásně manipuluje, barva má mokřejší konzistenci. Řasenka dělá nepěkné žmolky na řasech a vůbec mi nepříjde, že by byly objemné, co se týče rozčesání řas tak to řasenka pěkně rozčeše. Bohužel řasenka mě vůbec nenatchla. Uvidíme jaký efekt bude dělat po častějším používání.




+ obal
+ kartáček
+ cena

- dělá žmolky
- žádný objem
- po chvilce začne opadávat


Komentáře

Unknown píše…
Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
www.getmovincz.blogspot.com