Přeskočit na hlavní obsah

Modré líčení


Dneska jsem měla chuť na nějaké jiné líčení než jenom v hnědých odstínech, zvolila jsem proto modré stíny s odleskem do zelena a k tomu jsem přidala zlatý stín. snad se bude líbit líčeni.



Na tvář jsem nejprve použila bázi od Rimmel London Lasting Finish nechala jsem chvilku působit a dále jsem pokračovala makeupem od Rimmel London Lasting Finish v odstínu 103 True Ivory. Makeup jsem pořádně zapracovala štětcem na makeup.


Dále jsem přeskočila na oči, nejprve jsem nanesla bázi pod oční stíny od Catrice prime and Fine, na podklad jsem na vnější stranu oka nanesla modrozelený stín od Catrice Liquid Metal v odstínu 100 What Do You Sea. Stíny jsem pomocí chlupatého štětce rozblendila do ztracena. Na zbytek víčka jsem nanesla zlatý stín z paletky od Makeup revolution London Flawless odstín Angels. Na spodní víčko jsem použila oční stíny v tužce od Rimmel London ScandalEyes Shadow Stick by Kate v odstínu 102 Pure Turquoise. Na water linku jsem nanesla bílou tužku od Essence Kajal pencil. Dále jsem použila řasenku od Rimmel London ScandalEyes XX-Treme. 


Když už jsou oči hotové pokračovala jsem na tváři a to pudrem od Catrice Prime and Fine v odstínu 010 Translucent. Bronzer jsem použila od značky Astor Skin Match Summer 4ever v odstínu 002 Brunette. Na to jsem nanesla tvářenku od Catrice Defining Blush v odstínu 030 Love and Peach

Na rty jsem použila rtěnku od Rimmel London Moisture Renew v odstínu 260 Amethyst Shimmer.


Detail Oka





Komentáře