Přeskočit na hlavní obsah

Řasenka Super Curler 24HR


Dneska vám představím řasenku od Rimmel London Super Curler 24HR, kterou jsem koupila v drogerii DM. Tak vrhneme se rovnou na recenzi.



Revoluční technologie pro natočení řas, řasenka + kleštičky na řasy v jednom ano to je nová řasenka Super Curler 24HR.

Vytvoř si dlouhotrvající, ultra natočený objem.
Okamžitě vytvaruje řasy do fenomenálních křivek, až do 90 stupňů.

Řasy jsou viditelně zvětšené a nadzvednuté až po 24 hodin.
Nová patentovaná technologie obsahuje inovativní polymer, který řasy skvěle nadzdvihne a dodá jim dlouhotrvající efekt ‘trvalé’.






Zakřivený kartáček perfektně vytvaruje řasy a zaručuje jednoduchou a bezproblémovou aplikaci.

Můj názor:
Obal řasenky je moc pěkný, mám ráda fialovou barvičku a tahle se mi moc líbí. Kartáček mi vůbec nevadí ba naopak mám ráda tento tip zakřiveného kartáčku, krásně se mi s ním manipuluje. Konzistence barvičky v řasence je trochu sušší a přijde mi, že dělá trošičku žmolky. Abych pravdu řekla tak že by řasenka dělala nějaký wau efekt tak moc ne, natočení sice je o něco lepší nž u jiných řasenek, ale žádné velké wau to není, ale co je plus tak že řasy neslepuje. A jestli vydrží 24 hodin to nevím, ale 12 hodin na řasech vydrží bez nežádoucího opadávání. Jak už jsem předtím psala tak dělá žmolky. Ale i přesto koho zaujala vyzkoušejte.


 Bez řasenky




S řasenkou

Komentáře