Přeskočit na hlavní obsah

Tak trochu jiné líčení očí


Ahoj všichni,
dneska jsem měla chuť na výrazné líčení, který jsem oživila zářivou linkou. Snad se vám mé líčení bude líbit.





Nejprve jsem zkusila rty nalíčit pouze růžovým leskem na rty od Rimmel London Oh My Gloss v odstínu Gllosip Girl 140.

Ale já jsem přece jenom na ty výrazné rty, proto jsem se rozhodla nanést na rty červenou rtěnku od Rimmel London Lasting Finish by Kate 01 Rouge Noir.






Nejprve jsem na celou pleť nanesla bázi pod makeup od Rimmel London Lasting Finish a nechala jej vstřebat do pleti.

Proto jsem přešla na oči, jako první jsem nanesla na celé víčko bázi pod oční stíny od Catrice Prime and Fine, poté jsem nanesla na celé víčko černý stín Rimmel London Glam Eyes HD 023 Foggy Grey, který jsem vystínovala. Vzala jsem si  "uchošťour" a namočila jej do odlčovače a pomocí něj jsem odlíčila černý stín kde jsem potřebovala nanést linku. Pomocí zelené tužky Rimmel London ScandalEyes by Kate 103 Pure Turquoise jsem namalovala linku s ocáskem, ale linku jsem nenanesla po celé délce jen do středu pak jsem udělala malou mezeru a pokračovala jsem dále až k vnitřnímu koutku oka, kde jsem namalovala takový zobáček. Abych zelenou trochu více prozářila tak jsem na tužku nanesla třpytivě zelený stín z velké paletky očních stínů. Zelenou a černou jsem nanesla i na spodní víčko. Jako poslední přišla na řadu řasenka od Rimmel London ScandalEyes Rockin´Curves Extreme Black.





Po dokončení očí přišla na řadu opět tvář na kterou jsem nanesla makeup Rimmel London Lasting Finish 25H Nude 100 Ivory, pudr Rimmel London Stay Matte 003 Peach Glow a bronzer Rimmel London Natural Bronzer 021 Sun Light. No a nesmím zapomenout na tvářenku Rimmel London Lasting Finish Mono 190 Coral


Dejte vědět jak se vám líčení líbí a jestli už jste nějaké takové zkoušely.




Komentáře

Y. píše…
Ahoj, tohle líčení je úchvatné! Nádherně barevné! Hned zítra si něco podobného musím zkusit. Prostě úchvatné :3 Skvělá práce!!
BKarol píše…
děkuji moc :-)