Přeskočit na hlavní obsah

Líčení se stíny od Rimmel London Magnif´Eyes


Ahoj všichni,
dneska tu pro vás mám menší recenzi na dvoje oční stíny od Rimmel London MAGNIF´EYES a také ukázka líčení s těmito stíny.

No a vrhneme se rovnou na to.

Stíny jsou v krásném obalu, který se mi moc líbí. Víčko je průhledné, proto přes něj jde stín krásně vidět a nechybí také nápis a logo Rimmel London, který má krásnou stříbrnou barvičku.

Stíny jsou krásně pudrové a jemné. Stíny mají nové složení díky kterému by měli mít lepší pigmentaci a déle vydržet na víčku.

Stíny jsou k dostání v 11 odstínech 
001 Gold Record
002 Millionaire
003 All About The Bass
004 Vip Pass
005 Superstar Sparkle
006 Poser
007 Groupie
008 Crowd Surf
009 A-List
012 Q-Jump
014 Black Fender

Já mám stíny v odstínu 012 Q-Jump a 014 Black Fender.



Co se týče pigmentace tak ta není vůbec špatná, měla jsem obavy z toho jak jsou stíny pudrové konzistence, že budou strašně prášit, ale i toto mě velmi překvapilo. Stíny jen malinko přáší, ale není to nic strašného.


Výdrž stínů bez báze na mém víčku nejsou schopné držet po chvilce se začne ztrácet intenzita stínu a v záhybu se začnou tvořit ty nepěkné čárky. Ale když si nanesu bázi pod stíny tak mi stíny dají celý den bez hnutí a nepěkného slévání na víčku.

Shrnutí

+ krásný obal
+ krásná jemná textura
+ pěkná pigmentace
+ moc nepráší

- bez báze dlouho nevydrží


Líčení jsem udělala večerní kouřové líčení, tento tip líčení mám v oblibě, protože je výrazné a mě se to líbí. :-)





Použité produkty


Tvář
Rimmel London Lasting Finish primer
Rimmel London Lasting Finish 25HR 103 True Ivory
Match Perfection korektor 010 Ivory
L.A. Girl PRO. Conceal HD Concealer Almond
Catrice Prime And Fine Powder
Essence Sun Club Matt Bronzing Powder 01 Natural
Rimmel London Lasting Finish Soft Colour Blush 120 Pink Rose 


Oči
Artdeco Eyeshadow Base
Rimmel London Magnif´Eyes 012,014
Rimmel London Exaggerate 261 Noir
Rimmel London Waterproof Gel Eyeliner
Rimmel London Super Curler 24HR


Obočí
Rimmel London Brow This Way 003 Dark Brown


Rty
Rimmel London Apocalips 401 Aurora 



Snad se bude článek líbit.

Mějte se krásně.





Komentáře

Unknown píše…
Ty jo, většina lidí si nejvíc stěžovala právě na pigmentaci, a i já když jsem si v drogerce dělala swatche, přišly mi staršně málo pigmentované... U tebe vypadají úplně prvotřídně :-) Jak to děláš? :-)

since-2015.blogspot.cz
BKarol píše…
Tak ten černý stín mě příjde docela dobře pigmentovaný i ten druhý není tak špatný, hlavně k výraznější barvičce pomohla ta báze od Artdeca. Jinak ty stíny docela vrstvím abych dosáhla lepší pigmentace. :-)