Přeskočit na hlavní obsah

Dnešní líčení s modrou spodní linkou

Přeji Vám pěkný večer,
 dneska tu pro vás mám další líčení a to bych nebyla Já abych se opět nenalíčila výrazně. Tentokrát jsem výrazné líčení oživila spodní modrou linkou. Tento tip líčení se mě osobně moc líbí.
                                                       Tak se vrhneme rovnou na to.




Na celé víčko jsem nejprve nanesla bázi pod oční stíny a potom jsem pomocí černé tužky na oči vymalovala oční víčko. Do ruky jsem vzala plochý štětec, který jsem namočila do černého stínu a nanesla na víčko, ostré hrany jsem rozblendila pomocí chlupatého štětce. 
Dalším krokem byly třpytivé pigmenty v bílé barvičce, které jsem nanesla na střed víčka, abych líčení okořenila tak jsem na spodní víčko nanesla stíny v tužce v modré barvičce. Do vnitřní linky jsem nanesla černou tužku na oči. Pak už přišla na řadu řasenka.


Na pleť jsem nejprve nanesla bázi pod makeup a potom makeup, který jsem zapracovala do pleti štětcem na makeup. Do pleti jsem zapracovala i pudr, abych se neleskla. 
Bronzer jsem nanesla pod lícní kosti a rozmazala do ztracena, na jablíčka přišla tvářenka.


Rty jsem zahalila do takové neonové růžové.





Použité produkty

Tvář: Fix&Protect makeup primer Rimmel London
                Lasting Finish 25H Nude 100 Ivory Rimmel London
                Pudr Prime&Fine Catrice
                Bronzer Sun Club 01 Natural Essence
                Tvářenka Silky Touch 20 babydoll Essence

Oči:   Sephora eyeshadow primer
               Tužka na oči Exaggerate 261 Noir Rimmel London
               Černý oční stín z paletky Nude Maybelline New York
               Bílé pigmenty 10 fairy dust Essence
               ScandalEyes Shadow Stick 013 Teasing Turquoise Rimmel London
               ScandalEyes XTreme řasenka Rimmel London

Rty:    Moisture Renew 360 As You Want Victoria Rimmel London


     
                                       


Komentáře