Přeskočit na hlavní obsah

Rimmel London Apocalips Lip Lacquer


Ahoj všichni,
dneska to venku není vůbec na nějakou procházku, aspoň tady u nás.
Já se rozhodla, že napíšu recenzi na 3 laky na rty od Rimmel London Apocalips, které jsem vyhrála v Rimmel soutěži.


Rimmel Apocalips lak na rty vám na vašich rtech vykouzlí krásný lesklý efekt. Barva laků na rty je velmi intenzivní a je nabízena v 10 krásných odstínech.
101 Celestial
102 Nova
300 Out Of This World
303 Apocaliptic
400 Big Bang
401 Aurora
500 Luna
501 Stellar
600 Nude Eclipse
701 Stargazer


 Po celý den vaše rty hydratuje a vyživuje.
Lak na rty má speciální aplikátor, díky kterému si rty velmi rychle a snadno namalujete. Rty zůstanou hedvábné a s ohromujícím leskem zaujmete vaše okolí.



Já tyto krásné intenzivní barvičky na rty dostala v odstínech
300 Out Of This World
303 Apocaliptic
401 Aurora



Apocalips 300 Out Of This World


Krásná světle růžová barvička se šimerem, která se určitě hodí na denní líčení, ale i na večerní líčení k výrazným očím. Mě osobně se tato barvička líbí je krásně pigmentovaná, pěkně se pomocí aplikátoru nanáší na rty. Výdrž tohoto laku je tak 2,5 Hod. Takže s výdrží jsem spokojená.





Apocalips 303 Apocaliptic


Tahle barvička je taková krásně tmavě růžová a mě se moc líbí, takové ty výrazné barvičky.
Na rtech vypadá moc krásně, hlavně ta pigmentace je skvělá. Akorát než trochu na rtech zaschne může se obtisknout na zuby. I tady je výdrž tak 2,5 Hod.






Apocalips 401 Aurora


Tato barvička je taková no jak bych to popsala růžová s kapkou oranžové. Já si ji teď oblíbila jako podzimní barvičku, kterou nosím přes den. Na rtech vypadá krásně a i tato je vemi pigmentovaná. 
I tento lak mi na rtech vydrží 2,5 Hod. 






Abych to nějak shrnula 

+ krásný obal 
+ skvělá pigmentace
+ praktický aplikátor
+ pěkná výdrž


Spokojená 100%

Komentáře

Miska píše…
Hodne pekne odstiny. :)
http://style-and-smile15.blogspot.co.uk
Anna Catchy píše…
Ten poslendí odstín je super ! To opravdu vydrží tak dlouho na rtech ?
BKarol píše…
Mě to na rtech dá, ale potřeba vyzkoušet na každým to může být rozdílný
gbgbgf píše…
Všechny odstíny vypadají moc dobře:) http://secret-diary-of-beauty.blogspot.cz/